Det hele startede for 3 måneder siden, hvor min mand og jeg blev enige om at vi skulle have nye vinduer

vi fik så en mand ud fra XL byg ud for at tage mål og vejlede os ang. vinduerne.
Da vinduerne så er bestilt får vi først at vide at der er en leveringstid på 12 uger, hvilket var ok med os for så kunne de nå at blive skiftet inden bettemanden kom til verden. Lidt senere får vi så at vide at vinduerne bliver 4 uger forsinket, det var vi da lidt trætte af, men det var der jo ikke så meget at gøre ved.
Vinduerne bliver så endelig leveret i fredags, og var rigtig fine, og jeg glædede mig rigtig meget til at få dem sat i (de vinduer vi har nu kan næsten ikke åbnes, og det trækker pænt meget) inden det for alvor blev koldt.
I dag havde vi så besøg af dem der skulle sætte dem i for os, og de står så og kigger lidt på vinduerne og derefter på hullerne hvor de skal sættes i. Hvorefter de så påpeger at vinduerne ikke kan åbnes helt pga. udhænget på huset, dvs. at xl byg har solgt os nogle ulovlige vinduer, hvor man ikke kan komme ud af hvis der skulle opstå brand, derudover påpeger de så også at der ikke er fræset en fals i, så det betyder så at lysningen heller ikke kan monteres

. Hold op hvor blev jeg sur og skuffet over at en såkaldt fagmand ikke tager hensyn til sådanne basale ting.
Så nu bliver det spændende at se hvad de siger i morgen når vi skal op og fortælle dem om vores meget uheldige situation, og om de er samarbejdsvillige, eller om vi står med vinduer til hele huset for 60.000 som vi ikke kan bruge til noget.

Skulle bare lige have luftet min vrede.
Kan i ellers have en god aften/nat
Anmeld