Samme antal børn som forældrene?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. oktober 2011

Laurie-vb

lidt sjovt... min eks var 3. ud af 3, og jeg var 3. ud af 4. Vi fik tre børn. Min ene bror har også tre børn, min 'lillebror' har 4. Og sjovt nok, han var den 4. ud af flokken... min far var så 41, da min lillebror blev født. Og lillebroderen sagde, at han ville aldrig få et barn så sent som vores far. Og gæt en gang.. hans nr. 4 blev født da han var... 41. Han har så 4 børn... 2 meget tæt efter hinanden, og 1 og 1 (slags enebørn, han begyndte også tidligt). Hans ældste datter har to børn, meget tæt efter hinanden.... Nu må vi se, hvad fremtiden bringer...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. oktober 2011

Det er stadig mig-vb

Min mor er ud af en søskendefolk på 16. Min Far er ud af en søskendefolk på 3. Jeg er enebarn. Min mand er ud af en søskendeflok på 5. Vi har 6 børn. Ingen rød tråd her.

Anmeld

25. oktober 2011

Signe1704-vb

Laurie skrev:
Og lillebroderen sagde, at han ville aldrig få et barn så sent som vores far. Og gæt en gang.. hans nr. 4 blev født da han var... 41.
Det er skægt som ens begreb om alder ændrer sig med tiden. Da jeg fik min første som 18-årig syntes jeg min søster var tudsegammel (hun var 28 år da hun fik sin første). Dengang svor jeg at jeg ikke skulle have børn efter jeg var blevet 30. Jeg syntes man var for gammel :laugh: Nu er jeg så 31 år og planen er at vi skal have en til (to hvis jeg får lokket manden) om tre-fire år.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.