Gode ideer til storbyferie....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. september 2009

sarahb

Zelania skriver:

Jeg har ikke været i så mange stor byer. Men Praag (i Tjekkiet) vr en kæmpe oplevelse! Der kunne jeg nemt forestille mig man kunne have en romantisk lille ferie, og så er det billigt der

Ellers er en sejltur også dejligt romantisk hvis ikke man er bange for at sejle.

http://www.royalcaribbean.dk/kortcruise/dk/fejre_noget_ombord.htm

Ved ikke om dette link er noget

Held og lykke

prag er super lækkert.. så smukt kulturrelt og billigt og vildt lækkert... vi nød det da vi var der...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. september 2009

TbCp

Tina2 skriver:

Min mand og jeg har 10 års dag i marts næste år, og vi snakkede om idag at tage på en forlænget weekend omkring dagen. Fra torsdag til søndag fx.....

Vi har aldrig rejst uden børnene, men kunne faktisk godt tænke os 4 dage i en storby  Bare os to  Og fejre vores dag......

Jeg har tænkt på London, der har jeg aldrig været..... Men Rom, Stockholm, Paris, Amsterdam har jeg da også tænkt på.....
Rom sku være så romantisk, ik?

Jeg har aldrig rigtig været på storbyferie- eller rettere, det har ingen af os, så hvis I har, hvad kan I så anbefale?

Knus Tina (som synes det er heeeeeelt vildt det snart er 10 år siden jeg mega stiv mødte mit livs kærlighed på Hr. Nielsen i Jomfru Ane gade i Aalborg)

Jeg stemmer for Berlin. Elsker bare den by.

Anmeld

9. september 2009

Tina2

Tak for alle jeres svar, jeg tror det blir Rom eller Barcelona:-)

Anmeld

9. september 2009

dorthemus

Tina2 skriver:

Tak for alle jeres svar, jeg tror det blir Rom eller Barcelona:-)

Godt valg  Rigtig god rejse

Anmeld

9. september 2009

mor_sabina

Tina2 skriver:

Min mand og jeg har 10 års dag i marts næste år, og vi snakkede om idag at tage på en forlænget weekend omkring dagen. Fra torsdag til søndag fx.....

Vi har aldrig rejst uden børnene, men kunne faktisk godt tænke os 4 dage i en storby  Bare os to  Og fejre vores dag......

Jeg har tænkt på London, der har jeg aldrig været..... Men Rom, Stockholm, Paris, Amsterdam har jeg da også tænkt på.....
Rom sku være så romantisk, ik?

Jeg har aldrig rigtig været på storbyferie- eller rettere, det har ingen af os, så hvis I har, hvad kan I så anbefale?

Knus Tina (som synes det er heeeeeelt vildt det snart er 10 år siden jeg mega stiv mødte mit livs kærlighed på Hr. Nielsen i Jomfru Ane gade i Aalborg)

Tillykke det må være en rigtig guldklump

Jeg har været i Athen og synes bare historien er så spændende, og de har lækker mad byen er dog ikke så pæn... men det var endnu et forslag
God tur

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.