Hvor gammelt er jeres tøj?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. november 2011

meng-vb

HeleneK skrev:
Jeg duer ikke til det, er for utålmodig, sveder, er ubeslutsom, fornærret og irritabel....
Det lyder meget bekendt... ;) Specielt fordi jeg er enormt nærrig med mine penge lige på det punkt. Hvilket ikke helt hænger sammen med at jeg har brug for at handle i butikker med store størrelser og tit har problemer med pasformen i de størrelser... Så det var meeeeget længe siden jeg sidst havde shoppet tøj. Men så lige sidste weekend fandt jeg en butik med nyt tøj til en 50'er pr. del, som rent faktisk passede. SÅ blev der shoppet igennem...!! :woohoo:

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. november 2011

Webredaktøren-vb

Jeg har tøj i mit skab der har mange år på bagen, jeg er ikke den store shopper, køber måske et stykke tøj til mig selv en gang hver halve år. Ville meget gerne skifte garderoben ud, det kan være det sker en dag :laugh:

Anmeld

8. november 2011

dittelouisea@hotmail.com-vb

Gider ikke shoppe til mig selv - gider i hvert fald ikke alle de der sk... prøverum. Hvis jeg kan lide noget køber jeg det og prøver hjemme. Jeg plejer at være et lyn til at gennemgå stativerne med dametøj. zap zap zap og så ved jeg om der er noget jeg vil have. Tøjet i mit skab er alle aldre.. Men er dog blev god til at sortere ud, da jeg lige har været gennem 2 graviditeter og dertil hørende elevator vægt..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.