Hej
Ville bare lige sige, at du ikke er alene.
Jeg oplever desvaerre samme problem med min datter, som fylder 3 maaneder paa soendag.
Det har staaet paa siden hun var 5 uger gammel hvor hun lige pludseligt begyndte at afvise at spise fra mit bryst, tog lidt fat, gav slip igen med det samme, graed, og det samme igen og igen. Jeg har proevet alt fra at maelke ud (idet min maelk loeber ogsaa for hurtigt ud), give hende flaske (baade med min maelk med ogsaa med mme), men vi kan simpelthen ikke komme ud af denne her onde cirkel. Jeg har dog oplevet, at det hjaelper lidt, hvis jeg laegger hende til brystet, saa snart hun vaagner fra sin lur, laener mig lidt tilbage, naar jeg ammer, og saa snart hun giver slip, saa stopper jeg maelken med en stofble. Hun bliver stadig sur, men ikke paa samme maade.
Hun tager ikke nok paa, og jeg har ogsaa oplevet at sp ikke hjaelper, saa nu har jeg taget kontakt til min laege og hun skal se hende i dag. Jeg gaar ikke derfra uden at jeg foeler at jeg har faaet hjaelp!
Vi har desuden ogsaa proevet med zoneterapi og kiropraktik... desvaerre ikke de store resultater der heller.
Jeg foeler med dig, og haaber at vi begge snart kan finde en loesning. Jeg vender tilbage, hvis laegen kommer med nogle gode raad.
Mange hilsner og tanker
Ana
Anmeld