Holder I mini-ferie?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. juni 2011

Signe1704-vb

Jeg skal hjælpe til ved et selskab i morgen og på arbejde fredag, men manden er hjemme med ungerne. Lørdag skal jeg til tøsehygge med pigerne fra min folkeskoleklasse - det plejer at være super hyggeligt. Og resten af tiden står på familiehygge ;)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. juni 2011

Heidi Nielsen-vb

Jeps vi er hjemme allesammen :) og det blir så hyggeligt. Vi starter ud med fodboldkamp for den store i morgen tidlig og efter middagsmaden tager vi på camping ved Svendborg......Der blir vi til lørdag hvor vi skal hygge ved vandet, spise gammeldags isvafler, hygge i forteltet om aftnen osv. Søndag skal vi til den årlige familiedag i min mands familie.....det lader til at den står på vandkamp og kransekage :P 450 vandballoner er der købt ind så det skal nok blive sjovt.... Mandag holder jeg fri helt alene og det blir også skønt :P

Anmeld

1. juni 2011

Charlotte d. 17.-vb

Jeg skal rette skriftlige afgangsprøver - 32 danske stile og 24 engelske prøver - og forberede mig til de mundtlige prøver. Så de fire 'fridage' er yderst kærkomne. Heldigvis er min mand ikke lærer og er blevet beordret til at holde fri fredag, så jeg håber, han kan finde på noget at lave med ungerne. Meget gerne ude af huset...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.