Holder I mini-ferie?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.211 visninger
12 svar
0 synes godt om
1. juni 2011

Webredaktøren-vb

Har I fri torsdag og fredag, og skal I i sommerhus eller på en lille rejse i mini-ferien? Skole og børnehave er jo lukket, men lukker jeres arbejdspladser også ned, eller har I selv taget fri? ... eller skal I arbejde :unsure:

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. juni 2011

kongster-vb

JA! Jeg rejser til Amsterdam med min søde mand kl 18. Sidder lige nu og venter på at ungerne kommer fra skole, så jeg kan køre dem til farmors sommerhus. Vi kommer først hjem lørdag aften og jeg glææææder mig som en sindsyg! Vi har ikke været ude og rejse uden børn i over 10 år så det er i den grad på tide!! Så vi skal sidde i solen og læse på en café, gå på museer, sove længe, spise god mad og bare tage den med ro. Heldigvis skulle det jo også blive godt vejr i DK så ungerne får det garanteret herligt hos farmor.

Anmeld

1. juni 2011

Niatza-vb

Ja :silly: Jeg er ædt en masse (ubegrundet?) stolthed og taget imod et weekend ophold for netværkssvage eneforsørgere. Nøøj det lyder ynkeligt sat ned på skrift. Men jeg er sygemeldt og indstillet til pension uden ydre familie. De sidste mange måneder har været tuburlente og super stramme økonomisk, så et pusterum med en weekend hvor maden bliver lavet, opvasken taget og vi kun skal hygge er så tiltrængt.

Anmeld

1. juni 2011

Pia S-vb

Jeg holder også fri. Den står på ren hygge alle dagene. Håber vejret holder!

Anmeld

1. juni 2011

Musling-vb

Både min mand og jeg har fri.. han og datteren bliver hjemme, mens mor her tager et bette smut til Spanien sammen med sine kollegaer. Chefen har en lejlighed, som vi skal ned og inspicere - 6 tøser - så det skal nok blive godt! Det er dog første gang, at jeg skal være væk fra trunten sådan i lidt længere tid - det bliver SÅ mærkeligt! - Mon askeskyen ikke lige kommer forbi en tur, så vi ikke kan komme hjem til tiden :) (Godt man ikke bryder sig om akurker ;))

Anmeld

1. juni 2011

Spunk-vb

Nej, jeg skal desværre arbejde både fredag og lørdag. Manden er jo lærer så han hygger med spunken imens og der bliver vist også tid til at familiebesøg.

Anmeld

1. juni 2011

Spunk-vb

Musling skrev:
(Godt man ikke bryder sig om akurker ;))
Det er ikke agurkerne alligevel, så dem kan du vist spise med sindsro :)

Anmeld

1. juni 2011

Polyp-vb

Stor firmafest i dag - fri i morgen og på arbejde fredag (efter eget valg) - vil ikke bruge en feriedag, når knægten alligevel ikke er hjemme og kæresten også skal arbejde Men møder nok sent og går tidligt fredag :P

Anmeld

1. juni 2011

Spunk-vb

Niatza skrev:
Ja :silly: Jeg er ædt en masse (ubegrundet?) stolthed og taget imod et weekend ophold for netværkssvage eneforsørgere. Nøøj det lyder ynkeligt sat ned på skrift. Men jeg er sygemeldt og indstillet til pension uden ydre familie. De sidste mange måneder har været tuburlente og super stramme økonomisk, så et pusterum med en weekend hvor maden bliver lavet, opvasken taget og vi kun skal hygge er så tiltrængt.
Har du hørt om http://www.singleplus.dk/ ? Det er et netværk for enlige forældre - de har et forum og mødes også irl. Min søster har rigtig meget glæde af det - tager på camping sammen om sommeren og der er ofte grill-aftner, hjælp-mig-med-at-male-aftner og weekender i sommerhuse etc.

Anmeld

1. juni 2011

Kirle-vb

Ja vi, den bette og jeg, har fri alle dage og skal sådan nyde udelivet, distortion og alt det andet i KBH mens kæresten skal arbejde :( Trist for ham og for os andre. Heldigvis så har vi da torsdagen og weekenden til at være sammen. Og har også kun hørt godt om singleplus :)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.