Får I Mors Dag-blomster?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. maj 2011

als-vb

I år fik jeg sørme en fin buket blomster. Så jeg blev da rigtig glad.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. maj 2011

Webredaktøren-vb

Min datter er nu blevet så stor, at hun overraskede med at lave morgenmad til mig - et stykke toast med syltetøj og pålægschokolade... det er jo tanken, der tæller, som man siger ;) ... om et par år er jeg måske så heldig, at hun lige supplerer med røræg også :laugh: I hvert fald fik hun mange kys og knus for indsatsen :)

Anmeld

9. maj 2011

Rita-vb

Nej, vi har ikke lige haft tid til mors dag i år. Min ældste var dog lidt ked af at han ikke havde noget at give mig, så han tilbød mig et stykke tyggegummi :laugh:

Anmeld

9. maj 2011

MAMMARAZZI-vb

Jeg er også singlemor, og de første år var der ikke noget mors dag eller fars dag. Jeg fik altid min datter til at tegne et par tegninger til mig - de er meget sjove at have :cheer: Efter et par år blev vi så 'voksne', at vi begyndte på at give gaver for vores datters skyld. De første gaver var dødsyge potteplanter i endnu mere dødsyge urtepotteskjulere (ja undskyld mig' :blush: Har også fået 'Verdens bedste mor' krus og forklæde - og i år har jeg fået en 'guld'halskæde med tro håb og kærlighed hvor der står mor i hjertet. De havde bestilt den på nettet sidste gang hun var hos sin far, og den blev sendt hjem til os i hendes navn - så hun var rigtig stolt B)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.