Får I Mors Dag-blomster?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.832 visninger
13 svar
0 synes godt om
6. maj 2011

Webredaktøren-vb

Bliver Mors Dag husket hjemme hos jer? Min datter elsker at købe blomster, men er endnu for lille til at blive sendt solo til blomsterhandleren... Alligevel plejer der søndag at være en pæn buket til mig, som hun nok har fået lidt hjælp til at vælge ;)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. maj 2011

Polyp-vb

tvivler - plejer ikke at få. Det er ikke noget 13-årige drenge går op i ;-)

Anmeld

6. maj 2011

kongster-vb

Det er ikke noget vi fejrer, men jeg får masser af gaver og blomster og opmærksomhed alle mulige andre dage

Anmeld

6. maj 2011

desirefinck-vb

Jeg har aldrig selv gjort det i min familie, givet mine forældre en gave, men min mand og hans familie har aldrig gjort det før jeg kom ind i billed... så jeg ved ikke rigtig om han giver mig noget på vegne af Frigga...

Anmeld

6. maj 2011

Spunk-vb

Det vil tiden jo vise, men jeg tror det ikke. Og det gør heller ikke så meget - jeg bliver påskønnet på så mange andre dage og på en måde synes jeg at det er lidt hult bare at gøre det fordi der er nogen der har fået ideen at kalde dagen for mors. Men hvis spunken en dag kommer med en tegning eller noget andet som hun selv har fundet på, så er jeg temmelig sikker på at jeg smelter. Sidste år lavede manden brunch til mig, og det var da dejligt.

Anmeld

7. maj 2011

als-vb

må indrømme jeg håber på at kæresten har fundet på et eller andet fra tøsen. Ikke noget vildt bare en lille ting. Men tvivler stærkt på at han husker det.

Anmeld

8. maj 2011

Pia S-vb

Jeg blev vækket og kom op til en dejlig bruch og en buket blomster. Sønnen var meget stolt, for han havde stået for det hele. Jeg vil allerhelst have blomster fordi manden/sønnen har lyst til det og ikke fordi det er mors dag. Men sønnen er gået ret meget op i det og det skal han da i den grad have lov til!

Anmeld

8. maj 2011

desirefinck-vb

Nej jeg fik desværre ikke noget... havde dog heller ikke regnet med det, men havde dog håbet da det jo nu er den første mors dag..

Anmeld

8. maj 2011

Charlotte d. 17.-vb

Et godt stykke op ad dagen kom der blomster og chokolade til mor her. Jeg er faktisk imod Mors Dag, men endnu mere imod ikke at få noget alligevel ;-)

Anmeld

8. maj 2011

Niatza-vb

Nej, som singlemor er der ikke rigtig nogen til at hjælpe ungerne med det. Savner min mor dage som idag, eller rettere muligheden for at sige jeg værdsatte hende <3<3<3

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.