Hvor meget kommer jeres børn til skade?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. maj 2011

Pia S-vb

Stort set aldrig. Jeg er så heller ikke lige en som render på skadestuen for småting :) Forbavses når jeg ser tv fra skadestuer. Tænk hvad folk ulejliger skadestuen med - nå men det er vist en hel anden diskussion. Han har fået et meget stort søm igennem fingeren nede på skolen. Ellers har vi ikke besøgt skadestuen. Men det kan man jo nå endnu!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. maj 2011

kongster-vb

Ikke ret ofte. De har fået gynger i hovedet, snittet sig lidt i fingrene og naturligvis faldet og den slags, men ikke noget alvorligt. Jeg har været på skadestuen én gang, men det var med en venindes datter, som havde flækket et øjenbryn ved at slå hovedet mod et bord hjemme hos os.

Anmeld

9. maj 2011

Charlotte d. 17.-vb

Pia S skrev:
Stort set aldrig. Jeg er så heller ikke lige en som render på skadestuen for småting :) Forbavses når jeg ser tv fra skadestuer. Tænk hvad folk ulejliger skadestuen med - nå men det er vist en hel anden diskussion. Han har fået et meget stort søm igennem fingeren nede på skolen. Ellers har vi ikke besøgt skadestuen. Men det kan man jo nå endnu!
Ork ja - jeg har nu været på skadestuen med datterens (18-årige) kæreste to gange, og de har kun været sammen i 8-9 måneder! Og nej - det er ikke Johanne, der er for hård ved ham :P

Anmeld

9. maj 2011

Caidas-vb

Heldigvis er vi ikke storforbrugere af skadestuen. Ingen af pigerne er kommet til skade, kun et skrammet knæ og en enkel finger der har været for tæt på kartoffelskrælleren. Jeg har aldrig selv været på skadestuen, så det ligger nok til familien :unsure: (knock, knock, knock)

Anmeld

10. maj 2011

Spunk-vb

Jeg er heller aldrig kommet alvorligt til skade, men min mand var mange gange på skadestuen og sygehuset da han var barn, så jeg bebrejder hans gener i denne sag :laugh:

Anmeld

10. maj 2011

Caidas-vb

Jaja man skal aldrig prale af hvor heldig man er. I dag, først skar Luise sig på et stykke papir, så faldt Luise og slog hul på knæet, og så vendte Luise sig om og gik lige ind i et træ og fik en kæmpe Anders And bule. Ellers intet nyt at rapportere :dry:

Anmeld

11. maj 2011

MAMMARAZZI-vb

hejsa... Min store pige på 8 har engang præsteret at flække læben da hun stod på hovedet ned i en sandkasse. derudover så har hun haft forstuvet sit haleben og slået sin ryg tonsvis af gange. (det er altid ryggen det går ud over m hende) Min søn på 4 har... lad mig se.... faldet og bidt tænderne gennem tungen, flækket sin læbe og han har oxo haft brækket næsen 2 gange. sidst nævnte fordi den lille tosse løb med hænderne i lommen og faldt. næsen tog faldet og den brækkede første gang. da den var helet og han kom i bh igen faldt han endnu en gang ned fra et højt sted og selvfølgelig med næsen først :-( det var så anden gang. han har oxo et hav at blå mærker og kan stå op og falde. Har lidt mistænkt hans balance for at være fucked up, da han lærte at gå med væske på ørerne. Den lille på snart 2... hmm han vist faldet ned af en trappe en gang.. og så har han desværre lige højden til at banke hovedet ind i div bordkanter og hjørner. Han har oxo et par gange fået fingrene i klemme hvilket har resulteret i en mistet negl en enkelt gang. Nr 4 kan jeg af gode grunde ikk svare for endnu da hun bobler rundt inde i maven, men det ville undre mig meget om hun var anderledes end de 3 andre. /Mette 29+3

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.