Min søn er sær!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. maj 2011

Charlotte d. 17.-vb

Pia S skrev:
Skøn søn du har!!!! Tænker straks på at I vel også skal danse linedance? Hos os hedder tarteletter, grå kalvesteg med udkogte grøntsager og evt citronfromage forsamlingshus mad :silly: God konfirmation!
Jeg må STRAKS fortælle min søn, som har så mange fordomme om sjællændere, at der også er teenagere 'derovre', som går ind for tarteletter og fromage :P God fest også til jer - hvornår er det?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. maj 2011

Pia S-vb

Nej nej Charlotte. Det er bare, hvad vi kalder den slags mad - og det er ikke positivt ment. Din søn har helt ret i sine fordomme ;) Vi er en bande snobber alle sammen! Ligesom I alle er lange i spyttet og noget tunge i det derovre... Der er 4 år til vores skal konfirmeres. Men gud ved hvad han vil have på????

Anmeld

5. maj 2011

Charlotte d. 17.-vb

Pia S skrev:
Nej nej Charlotte. Det er bare, hvad vi kalder den slags mad - og det er ikke positivt ment. Din søn har helt ret i sine fordomme ;) Vi er en bande snobber alle sammen! Ligesom I alle er lange i spyttet og noget tunge i det derovre... Der er 4 år til vores skal konfirmeres. Men gud ved hvad han vil have på????
Jeg kan bare ikke læse... og forstå. Jeg troede, der stod 'Hos os hedder DET tarteletter...' osv. - og at det var opremsningen af, hvad din søn vil ha´ på menuen. Mente nu heller ikke, han var så gammel. I øvrigt er jeg lige så snobbet som jer, når det gælder mad. Måske er jeg skabs-sjællænder.

Anmeld

5. maj 2011

Pia S-vb

Charlotte d. 17. skrev:
Pia S skrev:
Jeg kan bare ikke læse... og forstå. Jeg troede, der stod 'Hos os hedder DET tarteletter...' osv. - og at det var opremsningen af, hvad din søn vil ha´ på menuen. Mente nu heller ikke, han var så gammel. I øvrigt er jeg lige så snobbet som jer, når det gælder mad. Måske er jeg skabs-sjællænder.
Jeg er med stats- og bankgaranti ikke skabs-jyde :silly:

Anmeld

5. maj 2011

Charlotte d. 17.-vb

Pia S skrev:
Jeg er med stats- og bankgaranti ikke skabs-jyde :silly:
Sæt nu ikke dit lys under en skæppe - du er jo både flink og nede på jorden, så der kunne såmænd komme en fin jyde ud af dig.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.