Min søn er sær!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.870 visninger
14 svar
0 synes godt om
4. maj 2011

Charlotte d. 17.-vb

Min ældste søn på 13 år skal konfirmeres d. 21. I grønne Kansas-overalls. :blink: Den kamel har jeg slugt - også, at han vil have tarteletter til forret og budding til dessert. Den ønskede medister er dog konverteret til helstegt pattegris. Men nu er knægten begyndt at høre TØRFISK!! Hele tiden. :S Tror I, han prøver mig af, eller skal jeg sende ham på kostskole i udlandet et par år eller fem?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. maj 2011

Titte-vb

Jeg sidder og griner lidt af din dreng, for hvor er det fedt at han tør melde sig ud af den der klub hvor alle skal være ens.......... Håber i får en dejlig dag, og ja, man kan godt blive træt af Tørfisk!

Anmeld

4. maj 2011

Charlotte d. 17.-vb

Titte skrev:
Jeg sidder og griner lidt af din dreng, for hvor er det fedt at han tør melde sig ud af den der klub hvor alle skal være ens.......... Håber i får en dejlig dag, og ja, man kan godt blive træt af Tørfisk!
Da min datter havde samme alder, var jeg ved at gå ud af mit gode skind, fordi hun var så mode- og mærkevare- og popfikseret - jeg ville virkelig gerne have sådan nogle unger, der turde skille sig ud. Man skal åbenbart passe på, hvad man ønsker sig - man risikerer, det går i opfyldelse. For det var jo ikke lige Kansas og budding og Tørfisk, jeg tænkte på... Jeg har jo for pokker sendt dem på en flippet friskole og betalt i dyre domme for det med henblik på at få 'normale hippiebørn'! ;)

Anmeld

4. maj 2011

Niatza-vb

Hey de spiller altid til det årlige marked i min lille bondeby, men i forhold til min tilstand når de bliver gode vil jeg konstatere han må havde et seriøst alkoholproblem!!! :laugh: Hellere være sin egen end være en kopi :)

Anmeld

5. maj 2011

kongster-vb

Han er da bare en first-mover! Du skal se - om et år er 'tilbage til rødderne' det hotteste hotte og ALLE vil gumle halm og suge kaffe op gennem sukkerknalder. :laugh:

Anmeld

5. maj 2011

tinastig-vb

Hej, hvor herligt at læse en masse humoristiske indlæg her på debatsiderne. Og hvor herligt at din søn får den konfirmation som han ønsker sig. Det bliver helt sikkert festligt. Særligt i kirken kan jeg lige forestille mig de mange blikke - og måske også et par kommentarer - han vil få iført sine Kansas overalls. Og med hensyn til menuen, så er der sikkert mange af de ældre generationer som sikkert kommer til festen som vil klappe i deres små hænder og slikke sig om munden over den herlige ' mormormad '. Rigtig god fest.

Anmeld

5. maj 2011

Tvillinger-vb

Din søn er ikke sær. Han tør bare være sig selv og det er der sikkert mange der kunne lærer noget af. Hans menu er 'da bare god dansk mad'. Jeg håber at I får en god dag :flag:

Anmeld

5. maj 2011

Polyp-vb

Mormormad...er det ikke hvad de 'store gastronomer og gourmander' prædiker på tv hele tiden - han er da bare lige lidt foran sin alder ;-) og helt på linie med Noma og co...om det så er godt eller skidt må du jo selv vurdere...men hurra for en der tør stå ved sin EGEN smag ...vi vil se billeder af den selvstændige konfirmand! :laugh:

Anmeld

5. maj 2011

Charlotte d. 17.-vb

Jeg skal nok lægge billeder ind - men det forlyder, at det bliver et tilløbsstykke, og at nogle fra byen - min mands ungdomsvenner - vil optage det på video og lægge det på youtube :cheer: Men stadig - Tørfisk? Og så glemte jeg vist at nævne, at han er vild med John Deere-traktorer, den bondeknold!

Anmeld

5. maj 2011

Pia S-vb

Skøn søn du har!!!! Tænker straks på at I vel også skal danse linedance? Hos os hedder tarteletter, grå kalvesteg med udkogte grøntsager og evt citronfromage forsamlingshus mad :silly: God konfirmation!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.