Så gik starten.... :0))

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. april 2011

als-vb

Titte skrev:
als skrev:
Nej hvor dejligt. Både at cysten var væk og at nu allerede er på sporet i forhold til barnløsheden. Held og lykke :)
Cysten er desværre ikke væk men blot blevet en smule mindre. Og dertil sidder den i tragten så det vil komme til at gå ud over chancerne for en graviditet at få den fjernet. Lægen sagde at den særøjte jeg fik igår er med til at få cysten til at skrumpe yderligere !
Okay håber det virker så. Skal selv under kniven om 14 dage for at få brændt og skrabet min endometriose, samt fjernet en endo cyste fra den ene æggeleder og skylles igennem, for at optimere chancerne for selv at kunne blive gravide eller for at optimere chancerne for at en ivf vil gå bedre. først efter op vil jeg vide om vi kan selv eller om der skal ivf til.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. april 2011

MetteNB-vb

- også de bedste ønsker for at alt går godt til dig als.

Anmeld

16. april 2011

Det er stadig mig-vb

Uha, en tråd jeg har misset - må hellere skynde mig at komme med på holdet af dem der krydser fingre og håber på det bedste. Sikke en masse der sker i dit liv i øjeblikket, man mister næsten helt pusten blot ved at høre om det. Vi er også ude i en familieforøgelse - vi venter kat nummer to, også en Ragdoll, lillebror til ham vi allerede har. Romeo er colour-point, ham vi venter er lilla bicolour og næsten helt hvid, han er meget fin :)

Anmeld

24. april 2011

Signe1704-vb

Hvor er det fedt :flag: . Rigtig meget held og lykke. Krydser alt hvad krydses kan ;)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.