Så gik starten.... :0))

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.031 visninger
13 svar
0 synes godt om
11. april 2011

Titte-vb

Jeg og manden min var idag igen taget til Skejby, denne gang for at jeg skulle undersøges inden den forestående operation i starten af maj, hvor jeg skulle have fjernet en cyste i æggelederen.. Men sådan kommer det ikke til at gå :woohoo: Cysten er svundet, så deror vil man ikke operere... Spiralen blev så taget ud, jeg fik en nedregulerings sprøjte til de næste tre mdr i maven, vi blev presset ind hos en fertilitetslæge en time senere, fik lagt en behandlingsplan, fik taget blodprøver, og vupti, nu er vi i fertilitets behandling.......... :laugh: :laugh: Det er ikke gået op for mig ordentlig endnu tror jeg ikke, hvad det er jeg er på vej hen imod. Jeg kom for at tale operation og jeg går ud af døren med papirer i hånden om behandling for barnløshed...... og tider til samtale, informøde og ca tid på hvornår jeg skal starte med at sprøjte mig selv med hormoner..... Det er ganske enkelt for vildt!!! Så nu kører det, det tog jeg og manden i mange år har drømt om at komme med, intet er givet i forhold til at det vil lykkes, men hvis ikke vi gør forsøget så sker der ikke noget!! :P

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. april 2011

kongster-vb

Hvor vildt! Masser af krydsede fingre og bon courage herfra!

Anmeld

11. april 2011

Johannamor-vb

Hold da helt op... Masser af held-og-lykker herfra

Anmeld

11. april 2011

Niatza-vb

wow, hvor skønt at det kan gå hurtigere end forventet. Den er sjælden :) Helt flash back, over 11 år og 3 børn siden jeg forlod Skejby med samme hold papire. Held og lykke.

Anmeld

11. april 2011

Charlotte d. 17.-vb

Ej, hvor fedt!! - Jeg krydser fingre alt, hvad jeg kan.

Anmeld

11. april 2011

Spunk-vb

Hvor er det bare skønt for jer at der endelig sker noget. Held og lykke :)

Anmeld

12. april 2011

als-vb

Nej hvor dejligt. Både at cysten var væk og at nu allerede er på sporet i forhold til barnløsheden. Held og lykke :)

Anmeld

12. april 2011

Titte-vb

als skrev:
Nej hvor dejligt. Både at cysten var væk og at nu allerede er på sporet i forhold til barnløsheden. Held og lykke :)
Cysten er desværre ikke væk men blot blevet en smule mindre. Og dertil sidder den i tragten så det vil komme til at gå ud over chancerne for en graviditet at få den fjernet. Lægen sagde at den særøjte jeg fik igår er med til at få cysten til at skrumpe yderligere !

Anmeld

13. april 2011

Pia S-vb

Sådan Titte! Håber du har fået sjælen med - man kan blive lidt forvirret, når det går så stærkt! Glæder mig til at høre mere!

Anmeld

15. april 2011

MetteNB-vb

Ej hvor var det bare dejligt for jer. Håber virkelig, at 'projekt baby' snart lykkes. Vil følge spændt med på sidelinjen ;) Ligeledes kanon, at du slap for op. ;) Held og lykke og krydsede fingre. Knus.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.