Hjælp - ideer til påskefrokosten

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. april 2011

Polyp-vb

Rotisserie-grillet lam med masser af friske krydderurter og hvidløg, med nye kartofler ristet i smør og krydderurter - en lækker salat med hårdkogte æg i til, og en let og fluffy dessert (eks en baked Alaska) med en masse frisk frugt til og hjemmelavet hasselnøddelikør...yummy. Er der børn (og gamle med barnlige sjæle) til stede, så har påskeharen også været forbi og lagt et æg til hver (og de skal være svære at finde)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. april 2011

Pia S-vb

Helt klart skidne æg. Hvis man ikke er til det, så noget let evt noget stenbidderrogn med rødløg og creme fraiche. Lam er jo altid lækkert (synes jeg i hvert fald!

Anmeld

13. april 2011

Webredaktøren-vb

luj skrev:
Til en påskefrokost ville jeg servere skidneæg, sild med æggesalat, lammefrikadeller med kartoffelsalat krydret m. hvidløg, blinis m. hjemmelavet æggesalat og rejer, noget supergodt brød både lyst og mørkt og så noget kvalitets ost fra osteriet.
Uhm - jeg elsker skidende æg, så den er noteret... og så tror jeg måske også, at jeg vil kaste mig ud i en lammekølle. Sild er jeg til gengæld ikke meget for, så det er bare ærgeligt for gæsterne :laugh:

Anmeld

13. april 2011

Pia S-vb

Webredaktøren skrev: Uhm - jeg elsker skidende æg, så den er noteret... og så tror jeg måske også, at jeg vil kaste mig ud i en lammekølle. Sild er jeg til gengæld ikke meget for, så det er bare ærgeligt for gæsterne :laugh: Tina dog - ikke skidende men skidne. Der er en ret stor forskel :silly:

Anmeld

13. april 2011

Det er stadig mig-vb

Pia S skrev:
Webredaktøren skrev: Uhm - jeg elsker skidende æg, så den er noteret... og så tror jeg måske også, at jeg vil kaste mig ud i en lammekølle. Sild er jeg til gengæld ikke meget for, så det er bare ærgeligt for gæsterne :laugh:
Tina dog - ikke skidende men skidne. Der er en ret stor forskel :silly:Ahahahahahaha, godt fanget :laugh:

Anmeld

14. april 2011

Kirle-vb

**fnis** skidende ;)

Anmeld

14. april 2011

MAMMARAZZI-vb

Griner - måske er det en helt ny opskrift :kok: Måske :X

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.