For mit vedkommende er det at få børn, et tegn på min store kærlighed til min mand.
Det var en kæmpe gave at jeg blev mor, den største dag i mit liv, den samme føelse ved jeg min mand har.
Vores barn er vores fælles 3, noget vi har skabt i kærlighed til hinanden.
Ved godt at det lyder som noget overromatiske 'vås', men det er sådan vi har det.
Dermed ikke at jeg siger at forældre der bliver skilt ikke har det sådan for selvfølgelig har de det i stunden er jeg sikker på.
Jeg har den holdning at selvfølgelig kan der ske 'uheld' for vi ved jo alle hvilke koncekvenser sex har, men derfra og til at blive enligmor 'med vilje' igennem hjemmesiden regnbuen, der er lagt i min verden.
Bryder mig faktisk ikke om sådan et foretagende, så kan jeg bedere lide at man så sæd fra en sædbank.
Ved godt at jeg er frygtelig gammeldags, men jeg syntes altså at børn skal fødes i en fam, som udgangspunkt, og ja opdager man at man ikke kan sammen, ja så er det jo bedre at gå fra hinanden og blive to glade forældre end to ulykkelige.
ang bøsser og lesbiske så mener jeg bestemt også at de har ret til at blive forældre, så dem har jeg ikke med i mine tanker når ejg skriver ovenstående
Anmeld