Giver I fastelavnsris til børnene?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. marts 2011

Kirle-vb

Nå vi har så gjort det lettere utraditionelt herhjemme kan jeg læse. Jeg købte grene og en masse fint papir, og så fik Tjalfe ellers lov til at gå amok med sin børnesaks og klistermærkekasse hvilket resulterede i bla. en lang flot lilla spiral og en robotmaske! :D :D Det brugte han to dage på at udsmykke, så natten til lørdag hængte kæresten og jeg duplo og noget andet småt legetøj på. Og en masse slik, en æske rosiner, figenstang, marcipanæg, vingummi og nogle påskeharer. Altsammen i god kvalitet og/eller økologisk. At rise forældrene?? Det har jeg godt nok aldrig hørt om! :D :D :D :D Men det lyder sjovt - for børnene.... ;)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. marts 2011

kongster-vb

Jamen det er også helt forkert. Det er ungerne og unge mennesker der skal have tæv. Ikke forældrene: http://www.historie-online.dk/special/faste/ris.htm Men jeg har nu også riset min far op da jeg var barn. Jeg tror bare det ville tage overhånd her i huset hvor ungerne jævnligt har drabelige slåskampe med deres far :-)

Anmeld

8. marts 2011

Spunk-vb

Så vidt jeg ved, så skulle forældrene rises for at øge deres frugtbarhed. Ved ikke helt om det kun er børn der ønsker sig søskende der skal have ris så..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.