Christiania bør bevares, men jeg ser rigtig gerne alle de kriminelle blive fjernet fra stedet, så Christiania kan blive som det var engang.......
De kriminelle styrer ALT for meget derude og den mindste træden ved siden af, betyder en kugle for panden, eller bank med køller til døden indtræder. Der har været adskillige sager derude gennem de seneste mange år, der handler om bander, kriminalitet og bagmænd, samt slag af stoffer. Ikke kun hash osv.
Den slags kan jeg ikke støtte op om.
Men Christiania som sådan, som oase og fristed, er jeg stor tilhænger af. Jeg har selv kommet der en del, også med børnene - de ældste, da de var små, og nydt en koncert, eller bare gået en lang tur derovre og taget den hele vejen hjem langs volden.
Men sådan som Christiania bliver kørt i dag, har jeg ikke nogle følelser for. Jeg kunne lide det i gamle dage i 70'erne og 80'erne og start 90'erne, da den gamle indgang var der.....
Men fjern de dårlige elementer, så kommer jeg tilbage. Hvis Egypterne kan fjerne Mubarak, så må christianitterne sgu også kunne fjerne de kriminelle..... :laugh:
Anmeld