Hejsa alle sammen
Er ved at være tid siden jeg sidst skrev men har godt nok været hængt op de sidste 14 dage.
Ja endelig kom der da bare lidt godt nyt.
Efter at have fået smidt den ene kolde klud i hovedet efter den anden i forhold til baby ønsker. Først ingen hjælp, guides ideer til hvem jeg skal rive fat i ved gyn i januar, igen hjælp fra de offentlige klinikker (ikke engang en henvisning til en ide om hvad de syntes jeg skulle gøre) så har jeg søgt nettet tynd og fandt endelig en hjemmeside jeg kunne brug til noget.
Er nået dertil hvor jeg vil have foretaget en HSU (undervognsvask) og at kæresten får en sædundersøgelse og havde set priser på nettet, (total blank afvisning fra OUH) fandt jeg en side fra en special læge skrev til dem og de kunne så fortælle jeg kan få en HSU, Scanning blodprøver, test og manden osv. UDEN BEREGNING!!!! skal bare have en henvisning fra lægen.
HVORFOR F.... var der ikke en eneste sygehus/fertilitetsklinik der kunne fortælle mig det?
Nå men skal bare ringe til lægen få en henvisning og ringer på næste 1. mens dag og så er jeg i gang. Hold da op en sten der lettede fra mit hjerte der. sparede lige 3000,- på at bruge tre timer på google!
Så helt lukket er der trods alt ikke for 2. gangs barnløse i forhold til den nye lorte fertilitetsbehanl´dlingslov!
Anmeld