Jeg er FB-ven med mine børn, og det er noget, jeg har forlangt af dem. De har nu heller ikke brokket sig over det.
Jeg vil kunne følge med i, hvad de skriver og i øvrigt lægger ud - billeder osv. Vi har haft et enkelt sammenstød med Johanne, da hun var 15, hvor hun havde lagt et foto ud af sig selv med en meeeeeget nedringet bluse, taget i en meeeeeget uheldig vinkel, og jeg sagde, hun skulle fjerne det igen. Hun blev rasende, men nok egentlig mest flov - og hun truede med at slette mig som ven, hvilket jeg nægtede hende.
Da hun var kølet ned, talte vi om det, og jeg mindede hende om, at Onkel Thomas og Moster Ulla og andre familiemedlemmer også kunne læse og se med på hendes profil, og det har hun siden brugt som rettesnor, når hun har skrevet noget og lagt noget ud - tåler det deres 'gamle' øjne?
Jeg mindes ikke, at jeg selv har skrevet noget decideret lummert på FB eller andet, der ikke har tålt, at børnene læste med - grundlæggende har jeg jo ingen humor og skriver kun om dødssyge emner, så jeg tror knap nok, de læser med længere... Og Kongster, jeg kan da heller ikke lige mindes, at du har skrevet noget, der ikke var børne-egnet? Mon ikke, dine meldinger også bare er røvkedelige i dine børns øjne? :P
Anmeld