Nyt job

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. februar 2011

Pia S-vb

Hæ Charlotte. Det fortjener han! Mon du kan lade være med at knibe en tåre? Jeg kunne ikke!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. februar 2011

Pia74-vb

Meget flot, tillykke :)

Anmeld

24. februar 2011

Polyp-vb

Girlpower!!! Fantastisk...og lidt hævngerrig må man gerne være...så krydsede fingre for kristendomseksamen herfra

Anmeld

24. februar 2011

kongster-vb

Bon courage i morgen, Charlotte. Og så er din leder ude af systemet fra fredag eftermiddag ikke? :-) Ingen grund til at spilde mere tid på ham.

Anmeld

24. februar 2011

Kirle-vb

Så sejt!!! Klapper i mine små virtuelle hænder!!! :) God ny opstart!

Anmeld

24. februar 2011

Charlotte d. 17.-vb

kongster skrev:
Bon courage i morgen, Charlotte. Og så er din leder ude af systemet fra fredag eftermiddag ikke? :-) Ingen grund til at spilde mere tid på ham.
Arh, jeg har lige en uge mere på skolen - og jeg får søreme en afskedsreception på skolens regning, hvilket ikke er set før. Normalt stopper man enten til sommerferien og får slået afskeden sammen med sommerferiefrokosten, eller også, hvis man går på efterløn eller skifter job uden at være tvunget til det, betaler man selv for 'gildet'. Så fint skal det være, når der er tale om en fyring - og da lederen foreslog kaffe og blødt brød, fik jeg det ændret til rødvin og buffet :) . Nå, men lederen skal jo lige holde sin tale for mig, før han er helt ude af systemet - han spurgte, om han måtte, eller jeg helst ville være fri, men han slipper da ikke. Heller ikke for at skulle lægge øre til kollegernes taler for mig - og jeg hører i min øresnegl, at det bliver med 'ladede' ord. I dag har jeg tømt mit skab på skolen - der lå ting helt tilbage fra mine første år, og jeg havde forberedt mig selv på, at det ville blive hårdt. Men det var bare SÅDAN en lettelse - jo, jeg er virkelig på vej væk.

Anmeld

24. februar 2011

Charlotte d. 17.-vb

Pia S skrev:
Hæ Charlotte. Det fortjener han! Mon du kan lade være med at knibe en tåre? Jeg kunne ikke!
Du kan tro, der vil løbe vand fra mine øjne - og som en af kollegerne siger, så skal jeg lade ham tage over, når ungernes reaktion er i klimaks-fasen - ikke først i udtoningen...

Anmeld

24. februar 2011

dittelouisea@hotmail.com-vb

Er simpelthen bare så stolt af dig. Der findes vist ikke bedre ord for det.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.