Uanset hvad så har Bibs ret... Her sker virkelig ikke en disse...
Og jeg ved godt at jeg bestemt ikke er med til at gøre debatten skide aktiv....
Men som Kirle også siger, så tror jeg også det handler meget om hvordan layoutet er... Det er simpelthen ikke specielt indbydende...
Uanset Bibs' tone og sprogbrug, så kan vi sgu ikke give hende skylden for at her ikke er flere aktive brugere end her er.... som Bibs selv siger, så findes der masser af både hendes, 'din', og min slags på alle andre fora, og de kører jo glimragende alligevel....
Jeg kan ikke helt sætte min finger på noget bestemt, men et eller andet ved selve siden gør at ikke mange har lyst til at bruge den... sådan er det bare, og det har jeg sagt fra starten af... Var det ikke for en lille skare af bestemte brugere, så var jeg her bestemt heller ikke... Så er det ligesom sagt... ;)
Men igen, jeg ved ikke hvad man PRÆCIST kan gøre og ændre, for at få flere aktive brugere ind...
Men jeg synes stadig, at siden generelt er forvirrende at kigge på. jeg kan jo sagtens finde rundt, fordi jeg har været her fra starten, og er blevet fodret med diverse ændringer efterhånden som de er dukket op.
Men der er bare noget som gør at denne side virker helt uoverskuelig og uattraktiv på de fleste tror jeg....
Anmeld