Tak for jeres gode svar :-)
Jeg har også selv kigget på juniorsengene fra Ikea, som netop er 160 cm. Kritter ser rigtig fin ud.
Måske skal jeg starte med at anskaffe juniorsengen hjem til om et par mdr. og se, hvordan det går. Uanset hvad skal vi, kan jeg høre på jer, overveje snart have en større seng i det hele taget, og så kan vi prøve det af derhjemme. Går det af en eller anden grund ikke, kan vi sætte tremmesengen op igen og så er vi det klogere.
En overgang kunne måske også være snart at fjerne den ene side på tremmesengen? Min bekymring er jo, om han falder ud af sengen.
Christian har en tendens til at vende rundt i sengen og møffe hovedet helt op i hjørnet/enden af sengen - både i fodenden og ved hovedgærdet. Mon han hurtigt vil lure i juniorsengen/tremmesengen uden tremmer på den ene side, at det går ikke?
Vi har en rejseseng, som det originalt også var planen, skulle bruges i kolonihaven. Farmor synes imidlertid, at hendes barnebarn skal have en ordentlig seng, og derfor vil hun forære os én. Det er rigtig dejligt, men så kan vi også lige så godt købe noget, som vi får mest glæde af :-)
Hilsen Ida.
Anmeld