Henriette Kjær

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. februar 2011

Charlotte d. 17.-vb

LYP skrev:
Nå - men nu var det jo så ikke bare manglende økonomisk sans. Han er fængslet - anklaget for bedrageri og skeletterne vælter ud af skabene...så ingen brand uden røg...selvom man jo selvfølgelig er uskyldig indtil det modsatte er bevist ;-) Gu' ved hvad hun så skal leve af, mens han er inde og bure? Forhøjede børnepenge rækker jo næppe langt. Der kan da ikke være mange seriøse virksomheder eller organisationer, der vil have hende som frontfigur nu?
Sakset fra BT: 'Fra 1. marts ophører parrets afdragsfrihed på deres boliglån og de skal betale 45.000 kr. om måneden. Det kan blive svært, når Hen­riette Kjær blot tjener godt 700.000 kr. før skat om året i løn i Folketinget og som ministerpension. Hun har trukket sig som folketingsmedlem til næste valg, hvor hun dog får to års fuld løn med i eftervederlag fra Folketinget.' Umiddelbart lyder 700.000 meget pænt, når man ikke længere skal arbejde for dem - men sådan som situationen er, skal hun da have et job med en klækkelig løn for at kunne få budgettet til at balancere. Jeg ved ikke, hvordan det ser ud med hendes chance for at få nyt arbejde. Jeg tror ikke, man skal underkende 'kendis-effekten', og nogle opfatter hende givetvis som et uskyldigt offer, der intet forkert har gjort.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. februar 2011

Johannamor-vb

nogle opfatter hende givetvis som et uskyldigt offer, der intet forkert har gjort.
... nej, det tror jeg ikke... Manden har tilstået bedrageri - i millionklassen. Det er altså noget andet end ikke at holde styr på smålån, der vokser en over hovedet. Han har svindlet og bedraget i årevis (har også fået jobs på baggrund af et eksamensbevis, der er fusket med, har jeg læst). Hvor dum har man (hans kone)lov at være? Jeg kunne aldrig finde på at ansætte hende i et job, der går ud på at man skal tænke sig om...

Anmeld

15. februar 2011

kongster-vb

Jo men det er anderledes med topposter. En Riskær eller en Brixtofte finder altid job igen. En Hansen der tager af kassen kan ikke få job nogensteder. Jeg tror nok vi ser hende dukke op med et lækkert job en dag. Og dog - det plejer at være mænd, der er gode til at ansætte hinanden trods økonomiske skandaler, så det kan da godt være hun er færdig..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.