Ja, vel har hun dummet sig... hun har holdt hånden over sin mand alt for længe. Hun skulle have sendt ham til Sahara og tælle sand, indtil han havde lært at sætte tæring efter næring.
Jeg stemmer ikke på de Konservative, men jeg synes, den her historie er led. Alle ved jo, at det er manden, der har bragt hende i fedtefadet, og istedet for at blive hos hende og holde kæft, burde han jo have reddet hendes karriere og stillet sig frem og fortalt, at det er ham, der er en nød. Han kan umuligt elske hende ret højt.
Jeg synes, den her sag beviser, at pressen har mere magt end politikerne og os tilsammen. Det er medierne, der bestemmer, hvem der skal sidde inde på borgen.
Selvfølgelig skal man være et lovlydigt væsen, når man skal håndtere et lands love og regler, men hvad ved vi egentlig om den her sag? Er vi sikker på, alt det her passer?
Hvis Henriette og hendes mand har børn - hvilket jeg ikke håber, så er der godt nok nogle voxne, der har disponeret forkert. Sikke en far og farmor... godt, jeg ikke er i familie med dem :angry:
Anmeld