Top 3 - mest irriterende sange?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. januar 2011

Charlotte d. 17.-vb

Charlotte d. 17. skrev:
- Godt, vi ikke deler hjem og musik ;)
Altså, det er ikke, fordi jeg ikke tror, du er sød og rar :)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. januar 2011

Caidas-vb

Pia S skrev:
Jeg er også ret vild med Thomas Holm. Men jeg får kuldegysninger (og ikke af den gode slags) af Duffy når hun starter på nasal Well - well - well
Jeg er ikke vild med Duffys udgave af den sang, men elsker min datters, når hun skråler Wæ Wæ Wææl. Synes det er længe siden jeg har hørt Lis Sørensen, men kommer til at tænke på 'Mine øjne de skal se,....'

Anmeld

4. februar 2011

Studerende-vb

Jeg synes ikke det er så slemt med sange i radioen.. Men reklamejingles derimod, kan virkelig gå mig på nerverne! Jeg er nødt til at slå væk når der f.eks. kommer en Føtex reklame.. Bliver sindssyg af at høre 'Føtex er sej - De gør mere for dig' :woohoo:

Anmeld

5. februar 2011

dittelouisea@hotmail.com-vb

uha.. 1) Stort set alt med Alphabeat. Tænker altid, ej nu stopper det sgu, og skifter kanal. 2) Og føtex-jinglen er også af de stygge. 3) Driving home for christmas - har hørt den så meget. Overalt - om så man handler ind, hører radio i bilen eller besøger svigermor. Den er på ingen måde god eller hyggelig - og hans stemme er IKKE sexet.

Anmeld

15. februar 2011

Fuzzbox-vb

Thomas Holm's Ikea får mine rynker på næsen frem Owl City med Fireflies Og Føtex jinglen er jeg også ret træt af

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.