Top 3 - mest irriterende sange?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.841 visninger
14 svar
0 synes godt om
25. januar 2011

Webredaktøren-vb

Kender I det, at der spilles en sang i radioen som I absolut ikke kan døje, og I derfor øjeblikkeligt må slukke? Sådan har jeg det med lige nu med Thomas Holms 'Ikea', Thomas Holms 'Nitten' og på en 3. plads alt med Celine Dion :trut: Hvilke sange kan I pt. ikke holde ud? http://www.youtube.com/watch?v=6tcFF9uEQpk

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. januar 2011

Polyp-vb

kender den ikke - men må hellere lade være at lytte, hvis den er så slem!

Anmeld

25. januar 2011

louisek-vb

Jeg elsker den sang! Den er da for sjov. Og det passer - mænd og Ikea er bare ikke en god sammensætning :laugh: Og videoen er hyle morsom :) Den sang, jeg slet ikke kan holde ud lige nu, er Pinks nye 'So what', eller hvad den hedder. Der må jeg slukke radioen!

Anmeld

25. januar 2011

Charlotte d. 17.-vb

Jeg har ikke så mange nye hadesange - så godt følger jeg vist slet ikke med - men min absolutte hadesang er den der med Nik og Jay om pigen, der sidder i en gynge og synger 'La la la la'. Nå ja, der er også en med en kvindelig forsanger, der synger noget om, at 'selvom du kan piss´ mig af, så hører vi to sammen' eller noget i den dur. Jeg kan ikke abstrahere fra tekster af dårlig kvalitet og bare fokusere på musikken. Et STORT handicap med alt det juks, der bliver skrevet. Så næsten hellere noget totalt meningsløst 'dabadabadubidu let's party'.

Anmeld

25. januar 2011

Happymummy-vb

De sidste 1½ år har det uden tvivl været '(Just Give Me) One More Minute'/'Så sig mig, hvor jeg skal lede', både den engelske og Lis Sørensens. Den hører man ikke så tit i radioen, men desværre fra min underbos anlæg - og helst for fuld skrue. Og om og om og om igen. En gang hørte hun den 27 gange på 2 timer - for fuld skrue! (Og her er så lydt, at vi næsten kan følge med i hinandens samtaler). Kun afbrudt enkelte gange af den efterfølgende sang, som også var noget værre røvballe-pop. Ja, undskyld - jeg kunne sådan set godt selv lide Lis Sørensens version engang, men dét er slut efter den tortur! Kunne også lidt lide Rammstein engang - så hørte hun lige den ene af deres cd'er hver dag 11 måneder i træk... Og det kan man desværre ikke skrue væk fra (indsæt smiley, der holder sig for ørerne)

Anmeld

25. januar 2011

Webredaktøren-vb

louisek skrev:
Den sang, jeg slet ikke kan holde ud lige nu, er Pinks nye 'So what', eller hvad den hedder. Der må jeg slukke radioen!
What!!! Pink er en af mine absolutte favoritter og hun har ikke skuffet mig med de seneste 'Raise your glass' og 'Fuckin Perfect'... den sidste er for øvrigt også en video med bid i ;) Nå, men vi kan vist konkludere, at vi to vist ikke deler helt samme musiksmag, så det er godt, at der er lidt for enhver smag på markedet :cheer:

Anmeld

26. januar 2011

Pia S-vb

Jeg er også ret vild med Thomas Holm. Men jeg får kuldegysninger (og ikke af den gode slags) af Duffy når hun starter på nasal Well - well - well

Anmeld

26. januar 2011

Polyp-vb

Jeg bliver nærmest hysterisk aggresiv af alt med Sade og med Tracy Chapman. Kate Bush bliver jeg fysisk dårlig af og kaster op - hun må virkelig ramme nogele strenge!! :X

Anmeld

26. januar 2011

Charlotte d. 17.-vb

LYP skrev:
Jeg bliver nærmest hysterisk aggresiv af alt med Sade og med Tracy Chapman. Kate Bush bliver jeg fysisk dårlig af og kaster op - hun må virkelig ramme nogele strenge!! :X
Hvor er det sjovt - hvis jeg skulle nævne 10 kvindelige sangere, jeg virkelig har beundret og nydt at lytte til i tidens løb, ville netop de tre ligge højt på listen! Og Kate Bushs 'Wuthering heights' giver mig altid gåsehud på den ABSOLUT fede måde. Jeg vil lige tænke over, om jeg har tre 'hadesangerinder' - det kunne da være ret spooky, hvis de hører til dine favoritter. - Godt, vi ikke deler hjem og musik ;)

Anmeld

26. januar 2011

Charlotte d. 17.-vb

ABC skrev:
De sidste 1½ år har det uden tvivl været '(Just Give Me) One More Minute'/'Så sig mig, hvor jeg skal lede', både den engelske og Lis Sørensens.
Ejjj, 'One more minute' med Lars Muhl er da sublim! Det har altid undret mig, at den først rigtigt slog igennem i Lis Sørensens version, som er fin, men slet ikke på niveau med Muhls. Jeg vil gerne tage en 'vagt' i din lejlighed, når underboen spiller højt - men ok, 1 ½ år ved jeg så heller ikke, om jeg kunne klare.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.