Januar ramt!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.354 visninger
21 svar
0 synes godt om
11. januar 2011

Kirle-vb

Her efter sneen er væk synes jeg bare det er blevet så mørkt og trist. Oven i det så har vi været igennem en blærebetændelse og en influenza her over julen/januar så lidt sygdom har der også været. Har jo været helt rundt på gulvet over vi tilsyneladende slap???? :) :D:D:D:D Men nu med toiletrenovering der driller (VVSer der ikke vil komme og sætte en lukker på vandet) og bare generelt antisukker ovenpå julen, alt lysene og pynten væk også da sneen så også forsvandt... *boing* minus energi! Så jeg kigger ind i ny og næ men orker næsten ikke at skrive og svare på alle trådene. Hvad med jer andre? Er I fit for fight eller søvnige og trætte ligesom moi? ;)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. januar 2011

Spunk-vb

Træt, træt, træt. Og mangler omkring 3 timer i døgnet...

Anmeld

11. januar 2011

Heidi Nielsen-vb

Ja jeg synes også det hele er blevet kedeligt og trist at se på....sneen lyste så dejligt op her i den mørke tid....... Vi har dog ikke taget vores julelys ned endnu....vi har altid lys i vores træer indtil midten at februar....de bliver som regel først taget ned når den mindste har haft fødselsdag....så der er lidt 'lyst' i vores mørke have. Men generelt synes jeg der er kedeligt at kigge ud efter sneen er forsvundet og man bliver bare meget træt i januar månede synes jeg. Det er som om luften bare går af ballonen oven på en december med jul, julefrokoster, julegave indkøb og nytår.

Anmeld

11. januar 2011

Johannamor-vb

Vi er vist også januar-ramte: Den 4-årige fik høj feber i sidste uge, som godt nok hurtigt gik over men nu har udviklet sig til mellemørebetændelse med alt, hvad dertil hører: Dårlig søvn for både hende selv og os to voksne, pasningsudfordringer og nu også penicillin-kampe tre gange dagligt. Puha, det tærer... Sneen lyser stadig op - men jeg mangler at komme ud og bevæge mig og/eller få lys. Her til aften var jeg lige nede i supermarkedet - det var glat som en skøjtebane, så traveture ligger ikke lige for...

Anmeld

11. januar 2011

dittelouisea@hotmail.com-vb

Fuldstændig ramt.. Vi har været syge allesammen - min graviditetskvalme er blevet værre og har ikke en krone at rutte med. Blev jo sygemeldt pga kvalmen, men kommunen havde ferielukket så de kunne ikke behandle min sag inden 1-1-11. Så har ikke fået en klink. Troede vi kunne klare os med røven i vandskorpen, men havde regnet forkert. Stig får ikke løn torsdag - først næste torsdag. Og med alle de store regninger der kom 1-1-11, så er der godt nok ikke noget at gøre med ved siden af.. Drømmer mig hen til den 20 når stig får løn og der kommer børepenge - det må da hjælpe lidt, indtil jeg engang får nogle sygedagpenge.

Anmeld

11. januar 2011

Charlotte d. 17.-vb

Tja, jeg sidder og jamrer over, at der IGEN er faldet sne - gider den ikke længere! Bortset fra det er jeg 'hyper' efter den første nedtur pga. min varslede fyring - jeg er tilbage på job efter en uges sygemelding og fuld af energi og virkelyst. Taler ubesværet med skolelederen og har det forbløffende godt. - og så bliver man helt bange for, at dét er en 'forkert' reaktion, og at jeg ikke har erkendt virkeligheden endnu, så der venter en ordentlig nedtur om hjørnet...

Anmeld

11. januar 2011

Det er stadig mig-vb

Vi har slet ikke været syge, og håber godt nok heller ikke vi bliver det :ohmy: Og træt tjoo....tjaaaa, landede i Sverige til nyheden om at en kvinde er fundet parteret og nedgravet i skoven - så begynder puslespillet og virkeligheden lige pludselig at indfinde sig efter det rent sump :) Synes dog jeg havde det lidt sært da jeg vågnede i nat, stoppet i næsen, ør i knolden, og måtte løbe med 2 panodil og en ostemad i hånden. Synes det er væk nu.

Anmeld

12. januar 2011

als-vb

Syntes lige pludselig også jeg er ramt. ER nu mest glad for at de siger sneen skal væk igen, for er godt nok træt af den. det er fint i julen, men nu er den ligesom ovre. Kærestene r blevet syg, og er utrolig mandesyg agtig og har snorket som et tågehorn i nat, og tøsen har smasket på sin sut, og hvis det ikke var det der holdte mig vågen så er det de lorte smerter jeg har pga det der skod endometriose. AVUVVV for helved. Har sovet ad lort til i nat...sorry hælder glade ud. Har eller i lang tid været i rigtig godt humør og ved godt mod, men lige i dag syntes jeg ALT er noget lort. Måske fordi jeg skal gennem de næste undersøgelser i morgen. Måske fordi jeg næsten ikke har sovet i nat. Måske fordi jeg har smerter. Måske fordi projekt baby heller ikke lykkes denne gang. SKOD DAG!!!!

Anmeld

12. januar 2011

Polyp-vb

har så p..travlt på arbejdet + selvstændige opgaver i hobetal i weekends (supergodt for økonomien da der kommer flere penge i kassen og der slet ikke er tid til at bruge nogen) så vind og vejr når jeg dårligt at registrere...men det hævner sig nok på et tidspunkt

Anmeld

12. januar 2011

Kirle-vb

Ja det lyder som om jeg bestemt ikke er den eneste ;) Hold humøret oppe - det er det jeg prøver på, men kan godt mærke at der kommer liige ret mange ting ned i indkøbskurven ;D ;) Men herregud sådan er det jo bare. Nu har jeg slet ikke så gode grunde som mange af jer andre, ingen bristede babydrømme, syge mænd/kærester, har da penge osv. Jeg er bare lidt øv. I øvrigt dejligt at høre at der er en spændende parteret kvindelig til dig Helene ;) LOL Og håber du ikke bliver syg. Det er nok bare en reaktion på at du lige har skruet gevaldigt op for tempoet. Tjalfe er i øvrigt gået fra feber til snot og hoste så nu er vi helt sikre på at det er svineinfluenzaen. Og ærligt talt - fint at få den overstået (igen). Regner med at vi alle havde den sidste år så denne gang må være minimal og mild. Håber for os alles skyld at nu vender vejret sig snart og vi får lidt sol og forårslovning. Det er i hvertfald det som min krop længes efter :D

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.