pia.k skrev:
Hej alle....
kan godt se at der hurtigt kan komme en stor diskution ud af dette!!! ;)
Er selvfølgelig lettet over at jeg kan få papirerne at se, især når man måske ikke har helt tiltro til lægen!!! Vil også sige....bare rolig jeg er ikke skræmt :P
Vil skam også bede om det, når jeg henter Isabellas papirer dernede(Dem skulle han bruge til at skrive henvisningen efter).....og så må jeg vel tro på at når nu endelig han laver henvisningen, så gør han det vel også ordentligt!!!
jeg skulle meget gerne høre fra psyk. inden der er gået 14 dage....så nu kan jeg så gå og spekulere over det! De kære børn.....de giver mig grå hår på hovedet :woohoo:
Hilsen
Pia K
Jep, bekymringer og spekulationer er en del af 'pakken', når man får børn. Jeg håber, du relativt hurtigt kan få hende udredt. Måske vil der i ventetiden være tilbud om besøg af distriktssygeplejerske el. lign., som kan tale med dig og hjælpe jer lidt på vej inden det egentlige forløb.
Det føles godt, når man foretager sig noget konkret for sit barn i sådan en situation og ved, at der er kyndig hjælp på vej - det er rart at kunne 'udrette' noget, og det har du nu bl.a. gjort ved at tage kampen med en dum læge. Held og lykke med det videre forløb.
Anmeld