Har I fået set filmen Armadillo?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. januar 2011

Laurie-vb

Min søn har været derned en gang (altså 2x 3 md) og skal tilbage i feb 2012... hans valg, han er glad for det.... og os der bliver hjemme (søstrene og jeg) er mindre glade for det... Ting kan også ske i fredelige lande, ikke? En bombe i Kbh, en diskotek hvor taget falder sammen og dræber masser af unge mennesker... Så har jeg det som dig,Rikke... er ikke vild med denne slags film, men ser det alligevel. Min søn selv sagde, at det var ikke så hårdt, der hvor han selv var. Og så kender jeg nogen hvis datter var samme sted samme tid, hvor det blev optaget.... Vidste ikke, at filmen var redigeret... syntes, den var sober og informerende. Jeg interesserer mig ikke for håndbold fx.... så ser jeg ikke på håndbold på Tv. Interesserer man sig ikke for Armadillo.... tja, så må man se på noget andet. Længere er det ikke. Eneste 'fordel' når min søn var dernede... jeg fik i hvert fald snakket med ham i tlf. flere gange om ugen. Nu når han er i Kbh ... går det længere tid. Til gengæld kan jeg altså få fat i ham... det er en verden til forskel. Synes det er fint med denne film... med information, om hvad nogle laver...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. januar 2011

Pia S-vb

Der var - så vidt jeg har kunnet finde ud af - redigeret i filmen på den måde, at man i tvversionen havde taget tre ulykker/dødsfald ud. De er med i filmen som blev vist i biografen. Ellers kan jeg intet sted se noget om censur. Ham der har lavet den har endda rost forsvaret for at få lov til at lave den. Men det er vel klart nok, at man ikke kan vise noget i en film som kan skade de unge mennesker som er dernede. Jeg føler med jer som har pårørende dernede. Vær stolte af dem!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.