Jeg har en mand der er soldat/er i forsvaret.. og jeg vil sige at alt det debat der tit er om soldater, og denne film, kan være hår at må sluge, og kan godt føle det som en lusing i sær når han er udsendt..
Jeg var meget imod Amadilo filmen, fordi jeg føler Hr. og Fru danmark ikke altid forstår hvad der sker, og hvor vigtigt det er at vores mænd /sønner osv hjelper til der ude omkring i verden. Og hade enlig valgt at jeg ikke ville se filmen, men min mand sage at han syndes jeg skulde side mig og se den, og jeg er glad for jeg gjorde det, og jeg blev meget stolt over min mand og alle hans koleger, selv om han ikke var med i amadilo....
Jeg har det lidt som en af jer andre skriver, det der gjorde mig mest sur og skuffet over var den politiske debat bagefter.. den gjorde mig sur og harm..
Men håber at folk udeomkring i DK har fået et lidt andet syn på at vi har folk ude, og kan se gennem de ikke bryder sig om krig, og vil støtte vores danske soldater, og alle os pårørende, for vi pårørende føler vi for den ene lusing efter den anden når vores mænd/sønner er udsændt, med alle de kommentare i mod det..
Hade lige brug for at komme af med dette.. ;)
Anmeld