Første dag på nyt job Helene K, hvordan gik det??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. januar 2011

Det er stadig mig-vb

Det gode i min situation er, at jeg er økonomisk uafhængig dvs jeg kan gøre hvad det passer mig, arbejde hvis jeg har lyst, lade være hvis jeg ikke har lyst, og har ikke rigtig nogen deadline for noget. Jeg får heller ikke penge nogen steder fra, og får det heller aldrig. Så om jeg stopper når jeg er 55, 60 eller 71 eller 82 er op til mig selv :) Jeg arbejder faktisk ikke pga lønnen, men mere for at holde mig i gang og lave noget der interesserer mig. At mit job så kommer med en pose penge er jo kun en fordel. Men havde jeg haft en anden interesse, så kunne jeg såmænd også have fundet på at melde mig som frivillig og som ulønnet arbejdskraft. Og mon ikke mine svenske kollegaer godt ved det inderst inde :laugh: Allerede igår tilbød jeg mig selv efter arbejde, fordi jeg tilfældigvis blev grebet af en given sag.....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. januar 2011

Laurie-vb

Tillykke Helene... jeg er vist gået glip af en tråd :) Lyder rigtigt spændende!!!

Anmeld

10. januar 2011

syvsover-vb

Sikke dejlig læsning. Godt du har fundet en løsning emd børnene. Rigtig god tur og arbejdsdag i morgen :laugh:

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.