Ja transporten er da Gudskelov betalt :)
Og de dage hvor jeg skal være i Stockholm bliver jeg nødt til at flyve begge veje, for ellers tager det jo evigheder, med fly tager det kun lidt over 1 time...
Og jo jeg skulle jo starte idag, men jeg besluttede sammen med min partner igår aftes, at jeg starter i morgen. Jeg skal lige have bundet nogle ender først. Så dagen er gået med møder, jeg måtte løbe spidsrodet ned til skolen og spørge om de ikke kunne tage mine drenge (med skolestart på Mandag)-(lidt på grædende knæ!) - og videre ud til den nuværende skole og udmelde dem, med sidste skoledag på Fredag.
Heldigvis kunne skolen godt tage mine børn, og faktisk var skolelederen meget beæret, for som han sagde, så var det ikke sket før i hans tid, at børn fra privatskole, skifter over til lige præcis hans folkeskole :laugh:
- han var UTROLIG lun og humoristisk, lige MIG, og ungerne kunne lide ham med det samme. Så de glæder sig fuldstændig vildt til at starte der på Mandag. Og de kender jo mange af børnene bla fra børnehaven i forvejen.
Og skolelederen håbede vildt at han kunne leve op til forventningerne (rigtig sødt), og var så sød også at finde 2 fritidshjem, så de får deres eget - de havde en del konfliker på det nuværende fritidshjem. Så den ged får jeg også barberet!!! :)
Så i løbet af ugen skulle jeg få en mail/opringning om, hvilken klasse og hvilket fritidshjem der bliver aktuelt for drengene.....
Så nu kører det simpelthen bare. Vi er alle sammen SÅ parate og glade, og jeg er helt forbavset over hvor meget man egentlig kan nå på ganske få timer, hvis bare viljen er der. :laugh:
Men tak fordi du spurgte, Titte. Jeg skal nok melde tilbage når jeg ER startet - håber også du har det bedre med knæet :)
Anmeld