Hverdagsstart hvornår?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. januar 2011

Heidi Nielsen-vb

Her starter vi alle sammen i morgen mandag den 3 januar........jeg starter så med en lang arbejdsdag da vi har åben hele dagen i SFO da det er en skolefri dag der hvor jeg arbejder....(så vidt jeg husker MetteNB så er det ikke så langt fra hvor du bor :) )

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. januar 2011

MetteNB-vb

Uha Helene - noget af en brat opvågning efter 'ferie'. Bliver noget af et logistik-arbejde. Tror da, taxa-ordningen er fin som start, men jo nok ikke holdbart i længden. Hvad siger drengene til skoleskifte? Synes at kunne huske, du ikke var tilfreds med den lokale skole? Håber for jer, at din kæreste kan ændre arbejdstid, det vil jo da gøre det lettere. - men uha ikke nogen nem situation har lige inden arbejdsstart....... Glæder du dig ellers til at starte arbejdsliv igen?

Anmeld

2. januar 2011

MetteNB-vb

Heidi Nielsen skrev:
..(så vidt jeg husker MetteNB så er det ikke så langt fra hvor du bor :) )
Hej Heidi. Kan godt være, du har ret. Kan jeg slet ikke huske :blush: Så afhænger jo af, hvor du bor?

Anmeld

2. januar 2011

Kirle-vb

@Helene: jeg kan ikke helt forstå hvori forskellen ligger i om din mor kan hjælpe med pasning og sygdom afhængigt af hvilken skole de går på... Men er det ikke ret tidligt at de er helt alene hjemme? (Kommer det fra hende hvis mor gik hjemme til jeg var 14 år så ved det bare ikke.)

Anmeld

2. januar 2011

Det er stadig mig-vb

Nej min Mor er 85 år, og går ikke så godt mere. Det er en lang tur for hende at tage op til Amagerbro station, tage Metroen, og gå fra Nørreport ind og hente et evt sygt barn, tage hjem - og tage ind og hente det raske senere. Ved skoleskift kan ungerne selv gå hjem, syg eller rask, og min Mor kan være her når de kommer. Den lokale skole er den vi pr automatik er tilmeldt pga folkereisteradressen, den er forsøgt og den er ikke ret god. Længere nede af gaden ligger der en helt anden skole, som efter sigende skulle have fået vendt skuden til det absolut positive, det er den jeg har i tankerne. Vi bor jo med 5-6 skoler lige op af hinanden, og indenfor en afstand af 10-20 minutter på børneben. Og min Mor, som cykler bedre end hun går, kan meget nemt komme til enten mig eller en af skolerne i tilfælde af sygdom.... Og jooo de kan SAGTENS være alene hjem den 1-1½ time, den store bliver jo 9 og den lille bliver 7 om et par måneder. Og den ældste har flere aftenvagter om ugen, så det drejer sig måske om 2-3 dage om ugen de skal være alene. Det kan de sagtens :) . Og mht skoleskift, jamen så er mine børn jo heldigvis nemme, de ser det som en oplevelse og skreg ,,jaaaaaa,, i munden på hinanden da jeg forsøgte at pejle mig ind på om ideen var skidt, okay, eller en af de bedre. De synes det ville være fedt om de selv kunne gå fra skole, uden rejsen som de ellers skal ud på.... :). Men nu må vi se, jeg må jo kontakte skolelederen på den skole vi bor ved, måske har de slet ikke pladser osv osv....

Anmeld

2. januar 2011

MetteNB-vb

Så er det da bare med at komme af sted og få talt med den skoleleder. Du er jo ikke ude i vildt god tid :P Lyder til, du har meget fleksible børn. Dejligt. Hvis skolen er god, er det da klart smart. Kan være, der i forvejen går nogen, de kender? Held og lykke. Håber, det hele løser sig.

Anmeld

2. januar 2011

Heidi Nielsen-vb

MetteNB skrev:
Heidi Nielsen skrev:
..(så vidt jeg husker MetteNB så er det ikke så langt fra hvor du bor :) )
Hej Heidi. Kan godt være, du har ret. Kan jeg slet ikke huske :blush: Så afhænger jo af, hvor du bor?
Jeg arbejder på en lille skole i Vejen kommune :)

Anmeld

2. januar 2011

Johannamor-vb

Hverdagen starter i morgen - med børnehave, SFO og arbejde. Og det bliver hårdt efter en ferie, hvor vi ikke en eneste gang har været i tøjet allesammen før kl. 12. Men jeg håber, at børnene er så godt udsovet, at de har lidt overskud, når lige dagen i morgen er overstået.

Anmeld

2. januar 2011

Kirle-vb

På den lumske måde. Jamen så må du gribe fat i den lokale skoleleder og så håbe på det bedste ;) Pøj pøj med det! og hov forresten så starter virkeligheden for os i morgen tidlig sharp og jeg er bare slet ikke klar. :(

Anmeld

2. januar 2011

syvsover-vb

Jeg er så en af dem der ahr arbejdet rigtig meget her i jul og nytår, den 24 aften 25 og 26 morgen. 28, 29 aften 30 morgen og i dag morgenvagt. Så jeg starter året med to fridage, og så skal jeg på arb to dage og kursus 3 dage før vi tager på 14 dages ferie nøj jeg glæder mig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.