Hvad går juleferien med?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. december 2010

Happymummy-vb

Hoste, som slet ikke er blevet bedre på trods af, at jeg har holdt mig mest muligt hjemme og drukket tonsvis af dejlig the i alle afskygninger + en ordentlig sjat Pectyl til natten. Hoster natten lang alligevel, og så må man jo sove om dagen ( :angry: ), så jeg er ikke kommet ud og kigge på noget som helst udsalgsagtigt endnu. Ikke at jeg plejer, men nu havde jeg lige bestemt mig for det i år, så øv altså! Ser så Star Wars (eller noget af dem - interessen holder ikke så godt som i gamle dage...) til ud på natten. Tror jeg skal til at have mig en romtoddy eller noget (det eneste gode ved forkølelse og ondt i halsen - det er alletiders gode undskyldning for at indtage ting, som sikkert ikke hjælper det mindste, men smager godt :) )

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. december 2010

dittelouisea@hotmail.com-vb

Juletamtam t.o.m. mandag, ellers har den bare stået på nattøj fra morgen til aften - og man kan også gå i rema i sine natbukser når man hedder Ditte - bare man har varme støvler og en lang frakke på ;) Alma og stig har været mest aktive og leget leget le.. Når jeg kommer i afslapningsmode kobler jeg helt fra og laver intet.. har ikke været i bad siden mandags og er ærlig talt ikke særlig lækker mere. Men har til gengæld fået redt hår, og i morgen skal jeg i blød, og skrubbes og skures, og have deo på ;) Sidst vi var på ferie endte det egentlig i samme uhygiejniske tilstand, og mine rejseveninder døbte mig 'the gnu' - måske jeg skulle have barberet ben, så jeg var knapt så dyrisk.

Anmeld

30. december 2010

Caidas-vb

Manden har været på arbejde alle dage, og vi andre har slappet af. Sovet længe...zzz Søndag var vi til julefrokost hos min mor. Mandag ude at bytte en gave og købe ind - efter manden havde fri. Tirsdag.... tv, leg Onsdag... leg, tv Torsdag, inde og bygge bamser med pigerne. De havde nemlig fået et gavekort af deres mormor. Fredag... årets sidste rengøring... og NYTÅR Måske burde jeg også lige få vasket lidt tøj.

Anmeld

31. december 2010

Spunk-vb

dittelouisea@hotmail.com skrev:
Juletamtam t.o.m. mandag, ellers har den bare stået på nattøj fra morgen til aften - og man kan også gå i rema i sine natbukser når man hedder Ditte - bare man har varme støvler og en lang frakke på ;)
Respekt!!!

Anmeld

31. december 2010

Pia74-vb

Vi har slappet af. Vi har haft lidt gæster, en overnattende legekammerat, været en tur i biffen med børnene - men allermest har vi slappet af, læst bøger, set film, nydt julemad og guf og sovet længe. Meget stille og roligt :)

Anmeld

31. december 2010

Det er stadig mig-vb

Ja sådan gør jeg da også - beholder nattøjet på, og så bare en stor frakke på og støvler....har faktisk ofte tænkt, bare der nu ikke sker mig noget på vejen, og man skal afhentes i ambulace og indlægges i nattøj og med bon-hår under hætten :laugh: Ikke altid jeg ser nogen grund til at skife når jeg bare liiige skal ned og handle, og hurtigt hjem igen. Min Mor og mine veninder har altid sagt jeg er skingrende vanvittig på det område. :)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.