Hvad går juleferien med?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.281 visninger
15 svar
0 synes godt om
29. december 2010

Webredaktøren-vb

Drøner I af sted til arrangementer hver eneste dag? Sidder I i nattøj i dagevis eller har I arbejdet mellem jul og nytår? Her har den stået på en skøn blanding med særlig fokus på afslapning... f.eks. gik en hel dag med at samle og lege med Playmobil :) Ja, og så har vi selvfølgelig været i sneen og lege :sne:

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. december 2010

Frede-vb

Vi slapper af i stor stil. Spiser, går i bad og sover, ser tv mv. når vi har lyst. Kun i går havde vi gæster. Så vil jeg også bruge en hel dag på at gøre rent. Det trænger der gevaldigt til - især efter vi har fået hund. Det skal være sådan, at børnene får nok af ferie og glæder sig til at komme i bh og skole igen. Det er simpelt hen så dejligt at stresse af og kede sig og komme væk fra den travle hverdag, hvor hver dag tager hinanden. Men indrømmet, så bliver man altså også lidt doven af alt det afslapning :huh:

Anmeld

29. december 2010

MetteNB-vb

Afslapning og netsurfing for moderen. Vist en undskyldning for ikke at komme rigtigt i gang med den opgave, jeg arbejder med...... Jeg har ikke været ude siden mandag formiddag, hvor jeg fik handlet nye forsyninger og byttet et par gaver. Mandag middag blev min mand ringet op og så suste han på arbejde i tolv timer. I går var bassen og min mand i storcentret med min søster og hendes familie og handle. I dag er min mand så ude og hjælpe en kammerat med noget byggerihalløj. Drengene leger med deres julegaver - ser dvd og daser på sofaen eller i badekarret. Bassen havde kammerat på besøg 5 timer i går og han er dukket op igen i dag. Lige nu sluprer alle 3 drenge i is foran tv´et........ Jeg skal på arbejde fra i morgen middag og så til fredag kl. 14. Min mand arbejder hele weekenden. Tjah så en kombination af arbejde og afslapning her. Indimellem får jeg også pillet lidt julepynt ned og tørret lidt støv af m.m. Synes, det er dejligt, at der ikke er noget vildt på programmet, og kan se, det også passer mine banditter ganske godt.

Anmeld

29. december 2010

Polyp-vb

ingen juleferie for mit vedkommende. Kæresten arbejder hjemmefra idag og i morgen og knægten har haft et svært tilfælde af analmagnetisme og siddet klistret med sine PS3 spil siden den 25. Idag og imorgen er der dog træning 2 gange dagligt som forberedelse til turnering derstarter 2. januar og da der har været høflig selvbetjening, så har han ikke gidet spise for meget ;-) :motion:

Anmeld

29. december 2010

als-vb

Her er jeg på arbejde. Arbejde mandag til torsdag. fredag er der lukket. Kæresten er hjemme med tøsen og de råhygger rigtig. Ville så gerne have været hjemme men har ikke kunnet få fri. desværre. Men så bliver jeg så også knuselsket af tøsen når jeg kommer hjem, da der så endelig kommer en mere man kan hundse rundt med ;) men far og datter hygger med småting. Duplo, dukker, indkøb og småbageri.

Anmeld

29. december 2010

Det er stadig mig-vb

Her slapper vi af, ungerne render rundt i nattøj, og når de lige smutter hen for at få fat i nogle kammerater, så har de stadig nattøjet på under skidragten :laugh: Vi gider INTET, selv ungerne takkede nej tak til biografturen og ville hellere være hjemme, og jeg hygger mig med te på kanden, lækkerier, computer og afslapning. Deres Far er på arbejde, men har fri Torsdag og Lørdag, og det passer helt genialt, for så kan vi handle sammen i morgen - idag gider jeg (heller) ikke bevæge mig udenfor døren..... :) Så alt i alt en fed ferie med fokus på....ferie.

Anmeld

29. december 2010

Spunk-vb

Så lidt som overhovedet muligt. Planen var total afslapning en 26. og så primært afslapning men også et par små projekter her i huset de øvrige dage. Men spunken er syg og vil hele tiden være med os, så vi har faktisk ikke fået lavet en dyt. Det har været rigtig skønt - bortset fra at det havde været bedre med en rask og glad pige, men nu er jeg ved at blive lidt rastløs så i dag har jeg været en skøn tur i sneen med hunden og vasker og rydder op som en gal. Her trænger gevaldigt! I morgen skal vi til svigerfamilien hvis ellers spunken er ok - men det tror jeg hun er for feberen er faldet og hun er begyndt at spise igen, og fredag kommer gæsterne nok sidst på eftermiddagen. 1. januar regner jeg med afslapning og nok lidt påkrævet oprydning og 2. januar skal vi endelig se hp 7½.

Anmeld

29. december 2010

Rita-vb

Vi har haft omgangssyge på skift, så vi har rigtig haft det sjovt. Samtidig er vi i gang med at male og nyindrette alle tre børneværelser :woohoo: så der er da noget at lave :P

Anmeld

29. december 2010

Titte-vb

Min juleferie er gået med at smide krykkerne, i altfald mens jeg er indendøre! Derudover har jeg været til genoptræning hos fyssen, og heldigvis ser det ud tl at begynde a lysne.... Har et spinkelt håb om at komme til at kunne køre bil om et par ugers tid, og dermed også deltids raskmelde mig så jeg kan starte stille op på mit arbejde... Jeg savner det vildt og mine kollegaer siger jeg er meget savnet :lol:

Anmeld

29. december 2010

MetteNB-vb

Titte skrev:
Min juleferie er gået med at smide krykkerne, i altfald mens jeg er indendøre! Derudover har jeg været til genoptræning hos fyssen, og heldigvis ser det ud tl at begynde a lysne.... Har et spinkelt håb om at komme til at kunne køre bil om et par ugers tid, og dermed også deltids raskmelde mig så jeg kan starte stille op på mit arbejde... Jeg savner det vildt og mine kollegaer siger jeg er meget savnet :lol:
Tror jeg gerne. Bliver dejligt for dig at komme i gang igen. Det har sørme også været lang tids fravær. Krydser fingre for, at det nu kun går fremad.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.