Hvis man kan lide kylling, så kan man også lide frølår - det smager autentisk. Men de fleste kan nok ikke spise det fordi de ved det er frølår - lidt som muslimernes forhold til det med svinekødet.
Snegle siger mig ikke noget, det smager lidt salt og har har egentlig ikke nogen smag, så det er ikke noget jeg kan blive vild med.
Slange smager også lidt hen af kylling, bare mere fint i kødet, kat er også lyst i kødet og lettere kyllinge agtigt, hvis ikke man ved hvad det er for et dyr, så vil man tro det er kylling. Så det er afgjort tankerne der spiller en et pus for om man kan spise det eller ej.
Min kæreste har det på nøjagtig på samme måde med svinekød, han kan simpelthen ikke få det ned med god appetit, men har har smagt det flere gange ved en fejl og syntes det smagte helt fantastisk indtil han fandt ud af det var svinekød, så kom kvalmen og koldsveden. :laugh:
Jeg smager på alt, og er bedøvende ligeglad om det er insekter, larver, marsvin eller abehjerne. Hvis nogen udfordre mig, så er jeg game. HVIS altså det er føde, og noget andre folkeslag til dagligt spiser. Jeg går selvfølgelig ikke og æder hundelorte eller slikker på udstødningsrør.... ;)
Anmeld