Slet ingen juleskandaler?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. december 2010

MetteNB-vb

Af skade bliver man klog - siges der. ;) Jeg synes nu ellers, at det var helt på sin plads at støtte din søster, og sige hvad du mente om fyren. Kan jo også være, at din søster godt var klar over, det ikke var hendes klogeste træk at vende tilbage til en fuser, og at hun derfor ikke sagde noget? Hvis hun nu alligevel ikke blev hos ham, kan det være, hun har tænkt, det ikke skulle ud. - men jeg kan sagtens forstå, du blev skuffet over, hun ikke sagde noget.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. december 2010

Spunk-vb

Ja, måske vidste hun godt at det ikke var det rigtige valg. Jeg var nu ikke rigtig skuffet - bare ked af at hun ikke turde sige det til mig. Men tror at hun måske var bange for at skuffe mig.

Anmeld

1. januar 2011

MetteNB-vb

Som skrevet er mine naboere v at give deres forliste forhold en ny chance. Snakkede med min eks-nabokone tidligere i dag. Hun siger, hun har stillet som krav, at de tager parterapi. Hun siger, hun har hørt, man kan få tilskud til noget sådant, men at hun ikke kan finde noget om det nogen steder. Jeg har ikke hørt om det. Er der nogen af jer, der ved, om man kan få tilskud til parterapi og i så fald, hvordan man ansøger?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.