Slet ingen juleskandaler?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

717 visninger
12 svar
0 synes godt om
27. december 2010

MetteNB-vb

- eller i det mindste gode historier? Ingen skandaler her, men en historie har jeg da - ikke selvoplevet men fået fortalt..... Min svigerinde er fra Thailand og i år var hendes anden jul her. Hun er ret blufærdig. Min bror åbner en pakke, hvori der er en kasse med motiv af en kæmpe duftfrisker. Det er fra et fælles vennepar, og han har set duftfriskeren hos dem og fundet den forfærdelig. Konen der er også thai. Han sætter den så bare væk. Senere snakker min svigerinde med veninden (duftfrisker-giveren). Hun siger, det er løgn og noget andet på thai og griner meget. Hele familien sidder og kigger på hende. Hun beder min bror om at åbne gaven. Deri er krukken til en morter. Hvor er den mon siger min bror. Min svigerinde dykker ned i gemmerne og hiver en stor lyserød morter frem. Hun har pakket op, og tænkt det var en dildo fra veninden for det har de drillet hende med tidligere, så hun har skyndt sig at pakke den væk. Skulle ikke risikere, at hele familien så den......... Uha uha - kommer hun til at høre for et par år endnu.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. december 2010

als-vb

Nej ingen skandaler, bare lettere irriteret over at når vi nu kommer med et barn og har flere gange specifikt sagt at hun altså senest kan holde sig til kl 17.30-18 og så skal der altså være mad, at maden så først er færdig kl 18.45...... Dem vi holdte med der er konen gravid. Førstegangsfødende og om morgnen inden vi kom der var slimproppen gået, så ventede lidt en jesus der i løbet af dagen. men hun er så først blevet indlagt o går og vil senest i morgen få kejsersnit hvis fødslen ikke går i gang af sig selv i dag.

Anmeld

28. december 2010

MetteNB-vb

als skrev:
Nej ingen skandaler, bare lettere irriteret over at når vi nu kommer med et barn og har flere gange specifikt sagt at hun altså senest kan holde sig til kl 17.30-18 og så skal der altså være mad, at maden så først er færdig kl 18.45...... Åh ja. Det med tid. For to år siden holdte vi også juleaften med min svigerfamilien. Min svigerinde med familie kommer ALDRIG til tiden. Der i 2008 havde hun bestemt, vi skulle starte kl. 17. Det passede os rigtigt fint m barn på knap et år og en på 3½. Vi er der til tiden. Svigermor har maden klar. - og hvem kommer så først kl. 18!!!? I år havde vi så sagt, at det jo altså var kl. 17 og min svigermor sagt, de var inviterede til kl. 16. Det snakkede vi om den 23. MANGE GANGE. - og hvem dukker så alligevel først op kl. 18!!!? - og det på trods af at min mands lillebror om eftermiddagen havde været ovre hos dem og hente alle julegaverne, så de ikke havde den undskyldning. FOR F...... DA.

Anmeld

28. december 2010

dittelouisea@hotmail.com-vb

Min papsvigermor havde ønsket sig bla et gavekort, en designerskraldespand og lign. Så havde købt en smuk ikea-plastik-skraldespand og lagt gavekortet øverst deri - da hun pakker op kan hun ikke umiddelbart se hvad det er, men læser så rent-vand-til-et-barn-klistermærket på kuverten. Hun troede det var sådan nget vandrensningshalløj og et gavekort med rent vand til børn i afrika a la giv en ged. Hun var en anelse slukøret, indtil hun opdagede at det var et gavekort hun havde ønsket sig. Hun troede vi var blevet trætte af at vente på hendes ønsker, for hun var ikke just hurtigt ude. Så det desværre ikke selv - det kunne ellers have været sjovt. Til hendes forsvar skal lige siges hun var meget syg og havde feber..

Anmeld

28. december 2010

MetteNB-vb

dittelouisea@hotmail.com skrev:
Min papsvigermor havde ønsket sig bla et gavekort, en designerskraldespand og lign. Så havde købt en smuk ikea-plastik-skraldespand og lagt gavekortet øverst deri - da hun pakker op kan hun ikke umiddelbart se hvad det er, men læser så rent-vand-til-et-barn-klistermærket på kuverten. Hun troede det var sådan nget vandrensningshalløj og et gavekort med rent vand til børn i afrika a la giv en ged. Hun var en anelse slukøret, indtil hun opdagede at det var et gavekort hun havde ønsket sig. Hun troede vi var blevet trætte af at vente på hendes ønsker, for hun var ikke just hurtigt ude. Så det desværre ikke selv - det kunne ellers have været sjovt. Til hendes forsvar skal lige siges hun var meget syg og havde feber..
GGG - ja hvad du ønsker skal du få ;0)

Anmeld

29. december 2010

MetteNB-vb

Har lige haft besøg af min tidligere nabokone, der faktisk er begyndt at date sin eks i mit nabohus igen. Sidste jul og et stykke ind i januar var han så flink at 'duske' vores genbos datter på 16 år i deres eget hjem nogle gange........ IDIOT. Nå, men hun flyttede så forståeligt nok, og gode venner har de så bestemt ikke været siden. VUPTI så vendte det her i november, og nu dater de igen. Der er sagt meget grimt i fraværsperioden. De har 2 fælles børn. Jeg har sørme svært ved at forstå, at hun vil have ham tilbage - og at de kan se bort fra alt det, der er sagt og gjort i den tid, de har været fra hinanden...... men vi har valgt, at vi støtter op om det valg, de nu end måtte vælge, men jeg har også sagt, de skal tænke sig rigtigt grundigt om af hensyn til drengene...... Hvordan ville I have det. Ville I vælge at tage idioten tilbage? - og hvordan ville I råde dem?

Anmeld

29. december 2010

Spunk-vb

Jeg tror at man skal passe rigtig meget på med at råde til noget som helst. Men det er da fornuftigt at huske dem på at de skal være sikre før barnet får noget at vide. Ellers må man nok bare støtte (eller holde sin kæft om) de valg de træffer og lade være med at sige alt for godt eller grimt om partneren så det bliver svært hvis det gå fra hinanden eller finder sammen igen.

Anmeld

29. december 2010

Spunk-vb

Ang. at tage ham tilbage, så ville jeg umiddelbart takke nej, men på den anden side, så er der jo meget man ikke ved om andres forhold. Min mand og jeg har været sammen i mange år og har rigtig meget godt sammen så måske ville jeg ikke synes at det var værd at opgive selvom han havde trådt noget så eftertrykkeligt i spinaten. Men helt ærligt - 16?

Anmeld

29. december 2010

MetteNB-vb

Spunk skrev:
Ang. at tage ham tilbage, så ville jeg umiddelbart takke nej, men på den anden side, så er der jo meget man ikke ved om andres forhold. Min mand og jeg har været sammen i mange år og har rigtig meget godt sammen så måske ville jeg ikke synes at det var værd at opgive selvom han havde trådt noget så eftertrykkeligt i spinaten. Men helt ærligt - 16?
Jeps og en mand på næsten 40 år - dengang. - og en pige de begge har kendt i mange år, da hendes far tidligere var forlovet med min nabos søster...... Ikke i orden. - og ja. Har jo givet en anelse kedelig stemning i kvarteret, når ens genboer ikke kan tale sammen og naboerne til den ene side valgte at støtte 'faderen', så de hilser heller ikke på min nabo. Min mand har været rigtig god kammerat med begge naboer i mange år, så vi har haft kontakt til dem begge i den periode, der er gået siden. Deres yngste søn er bedste kammerat med vores den ældste...... Vi valgte dengang at fortælle naboen, hvad vi mente om hans handling, og så var det med at komme videre. Der er dog en del venner, der valgte at støtte den ene eller den anden, så det giver lidt røre i andedammen nu, hvor de evt. finder sammen igen.......

Anmeld

29. december 2010

Spunk-vb

Øv hvor ærgerligt. Altså rent juridisk er det jo helt lovligt, men jeg synes at det er lidt klamt hvis han har kendt hende siden hun var barn :unsure: Ang. det med at støtte valg. Da min søster for en del år siden gik fra en kæreste som hun havde været sammen med i flere år og boede sammen med støttede jeg hende selvfølgelig fuldt ud. Jeg hjalp hende med at flytte, male og meget andet. Og så samtykkede jeg selvfølgelig når hun sagde at han var en idiot, og fortalte hende, at hun var for god til ham. Det resulterede i, at hun ikke fortalte mig det da hun for en periode fandt sammen med ham igen. Det var jeg meget ked af, for meningen var jo aldrig at hun ikke skulle kunne være ærlig overfor mig, men blot at støtte hende. Siden da har jeg været lidt mindre kontant i mine udmeldinger til folk - ligegyldig hvor stærke mine meninger så end er.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.