Jeg må indrømme, at jeg skulle spille videoen op til flere gange for at forstå, hvad der var galt, men nu er jeg også lidt langsomt opfattende :blush:
Jeg synes, prinsen er klodset og burde have taklet situationen på en mere raffineret måde ved fx at have svaret på spørgsmålet og have returneret svaret med at tiltale journalisten med et 'De eller Dem', så denne selv havde opdaget miseren.
Personligt er jeg for et kongehus, fordi det er en god tradition og hører til DK. Jeg har boet i lande uden et kongehus, og de er meget misundelige på vores kongehus. Det er selvfølgelig ikke nogen grund til at have et kongehus, men jeg tror, vi profiterer mere af et kongehus end en præsident.
DK ville ikke være så interessant uden et kongehus. Tanken om det lille flade eventyrland uden skyskrabere, masser af cyklister, tivoli og et KONGEHUS tror jeg tiltrækker mange turister og i den grad er med til at sætte os på verdenskortet.
Personligt tror jeg, at de penge, vi betaler for et kongehus er peanuts sammenlignet med de penge, vi ville punge ud med til et præsidentskab.
Jeg kan sagtens se det uretfærdige i at se en familie født ind i rigdom, men herregud... så er de heller ikke rigere, og jeg vil gerne betale for nogle levende reklamesøjler, der skal stå til disposition 24 timer i døgnet. De bestemmer ikke en fløjtende fis, men danser bogstaveligt talt efter vores pibe. Det gider jeg godt give lidt penge for B)
Anmeld