Nytårsfortsætter

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. december 2010

als-vb

Uh har prøvet og de virker sjældent. Selv de forsætter jeg laver i løbet af året plejer heller ikke altid at holde. MEN i 2011 skal der kilo af kroppen og håber sådan på jeg kan erstatte chokolade/kage/slik/is lasten med motion og sundere madvaner. Havde håbet på at 2011 også ville byde på babylykke, men den er jeg ikke så sikker på mere.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. december 2010

syvsover-vb

Uha for en gangs skyld har jeg faktisk mange. for det første er vores nytårsforsæt at vi skal sætte mere pris på hinanden herhjemme, vi skal blive bedre til at nyde de små stunder. mine personlige er at. - jeg skal blive bedre til at sige fra. - jeg på mit arbejde skal se de muligheder der er og ikke blive en del af de begræsninger som desværre forligger. - Jeg skal tabe mig, det er vist på høje tid og så nok også nogle flere

Anmeld

31. december 2010

Guldregn-vb

Normalt er jeg ikke til nytårsforsætter, men jeg synes alligevel, at jeg i år har brugt juleferien på at tænke over livet, hverdagen og måden jeg er tilstede i det hele på. Jeg lader mig klart inspirere af syvsover, der skriver:
for det første er vores nytårsforsæt at vi skal sætte mere pris på hinanden herhjemme, vi skal blive bedre til at nyde de små stunder.
Derudover skal jeg arbejde mindre, holde vægten, glædes mere og helt generelt, som min mand og mine børn siger: 'SLAP NU AF!'.

Anmeld

31. december 2010

Caidas-vb

Ja jeg har et enkelt nytårsforsæt.(eller 2, 3...) Jeg skal tjene flere penge end jeg bruger :klap: - (eller bare bruge mindre end jeg tjener) Spise sundere :uhm: :kok: (eller bare mindre usundt) Gøre mere motion :motion: :cykel: (eller bare sidde mindre stille) Se mere til familien og invitere dem oftere, :snak: selv om manden ikke gider se dem. Være mere for min mand :kiss: (så han ikke bliver træt af mig og tror at jeg ikke værdsætter ham) GODT NYTÅR :drink:

Anmeld

31. december 2010

Titte-vb

Jeg har kun et! Jeg vil have det sjovt! ;)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.