Menu til julefrokost.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. december 2010

MetteNB-vb

NikiFin skrev:
MetteNB skrev:
- og hvad er Koh I noor? Gætter på spisested, men hvad serveres der? ;)
denne here http://www.koh-i-noor.dk/
Ser lækkert ud. Kommer lige til at tænke på, at det er længe siden, jeg har fået eksotisk mad. Det må være på tide igen......

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. december 2010

als-vb

har været til tre firmajulefrokoster, en med hele firmaet traditionel, en med kærestens men det var også en jubilumsfest så det var tre retters menu som absolut intet havde med julefrokost menu at gøre. den 3. var med lokalafdelingen og der var vi på flammen i Kolding buffet som heller ikke var julet, der var alt mulig godt. Så skulle jeg havde været til en ved min far men der kom en blindtarm i vejen så der lå jeg hjemme i sengen i stedet for. I går var vi hjemme ved min søster og hendes mand og to børn til traditionel julefrokost.

Anmeld

27. december 2010

Caidas-vb

Jeg har været til 2 julefrokoster i år. Den ene med mit arbejde på Vandrerhjemmet i Holbæk. Hyggeligt men med lidt fed mad uden al for meget smag og tynd grønlangkål. Og så har vi en fast tradition. Min mor holder altid julefrokost 2. juledag. I år var vi hende og manden, min bror og hans familie og så os - dvs 11 ialt. Hun disker op med ALT: 3 slags sild, fiskefilet, flæskesteg, frikadeller, lever,..... ost.... frugtsalat. + snaps, øl osv. Rigtig lækkert, men måske lidt for meget.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.