Gode gaver under træet i aftes?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. december 2010

als-vb

Ja der lå gode gaver under træet. Af kæresten lå der et ur, en halskæde og et armbånd der passede til halskæden. Desværre passede armbåndet ikke, men det var ellers rigtig flot. Så ikke en dårlig gave bare til en med et noget mindre håndled (og jeg har ellers tynde håndled)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. december 2010

Caidas-vb

Ja der lå masser af gode gaver under træet, men ingen af dem var til mig :-C Vi havde besluttet at vi voksne ingen gaver skulle ha - øv hvor kedeligt. Dog fik vi en fællesgave: en dvd med cirkusrevyen 2010. Helt ok, men har jo set det meste i tv. Og 2 håndklæder, nærmest en symbolsk gave fra mandens søster og hendes mand. Fik også en smart bh af min mand, og den er jeg glad for. Og jeg ved at det ikke er fordi jeg har hængebryster :S

Anmeld

28. december 2010

MetteNB-vb

Caidas skrev:
Ja der lå masser af gode gaver under træet, men ingen af dem var til mig :-C Vi havde besluttet at vi voksne ingen gaver skulle ha - øv hvor kedeligt. Dog fik vi en fællesgave: en dvd med cirkusrevyen 2010. Helt ok, men har jo set det meste i tv. Og 2 håndklæder, nærmest en symbolsk gave fra mandens søster og hendes mand. Fik også en smart bh af min mand, og den er jeg glad for. Og jeg ved at det ikke er fordi jeg har hængebryster :S
- og det er vel i sig selv en god julegave :cheer:

Anmeld

28. december 2010

Polyp-vb

Ohh YES!! Jeg fik Old School Disco rulleskøjter - i rette størrelse - med MEGET pink hjul - kønne er de ikke, men jeg æææææææææææææææælsker at løbe på rulleskøjter er bare aldrig blevet gode venner emd mine in-liners og synes Bauer er for stive...så nu må sneen godt forsvinde så jeg kan komme ud og løbe!

Anmeld

28. december 2010

Heidi Nielsen-vb

Jeg fik kun gode pakker...spotstaske, sokker, skåle, gloal knive, h2o klipklappere og meget meget mere....men den bedste var en lille hvid sut med teksten familien får en lille ny guldklump. Yes jeg skal være faster....min lillebror og hans kæreste venter deres 1 barn :) :) :) :) :) :)

Anmeld

28. december 2010

MetteNB-vb

Heidi Nielsen skrev:
Yes jeg skal være faster....min lillebror og hans kæreste venter deres 1 barn :) :) :) :) :) :)
Spændende for dem og jer. En sjov måde at gøre det på. Har vi aldrig begivet os ud i. Min mand har begge gange nået at fortælle det, inden vi fik udtænkt en kreativ metode. :huh:

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.