Gode gaver under træet i aftes?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

582 visninger
15 svar
0 synes godt om
25. december 2010

MetteNB-vb

Så er juleaften sørme atter ovre. Håber, I alle havde en dejlig aften. - og så lige det med gaver (som det jo selvfølgelig ikke handler mest om). Fik I nogle gode af slagsen, hadegaver, noget spændende, ingenting eller? Jeg synes, jeg var utrolig heldig endnu et år. En af de bedste var et maleri, som den ældste havde malet hos bedste og virkelig næsten ikke kunne vente med at give os. Det er så fint.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. december 2010

NikiFin-vb

Børnene fik mange mange gaver og var i gang med dem hele dagen. Vi fik også et fint BH billede fra Theodor, som hænger allerede på væggen. Det åbenbart ikke ham der har lavet det men er fra ham. Jeg fik også en symaskine fra manden B)

Anmeld

25. december 2010

Det er stadig mig-vb

Her giver de voksne ikke hinanden gaver, men jeg fik nu alligevel en Jamie Oliver foodprocessor af min Mor :laugh: Den er jeg glad for!! Min gamle røg her for 14 dage siden, og jeg har pevet lige siden......men nu piver jeg ikke mere, for den her kan meget mere end den gamle, og kan både hakke kød, lave flødeskum, ælte dej og hakke og snitte, weee. :woohoo:

Anmeld

25. december 2010

Titte-vb

Jeps :0) Fik både gavekort til ansigtsbehandling eller massage, manden min havde været ude og købe to sæt tøj til mig, big surprise for mig, for han HADER at købe tøj :0) og han har ramt helt plet både med str og smag :0) Og fik derudover nogle andre gode gaver, skal bytte to ting men det er fordi det er noget jeg har i forvejen :0) Men bedst af alt så havde vi en rigtig dejlig aften :0)

Anmeld

26. december 2010

NikiFin-vb

Jeg er glad at vi voksne giver gaver til hinanden ellers ville jeg aldrig få noget af manden. Nu får jeg 2 gange - til jul og fd

Anmeld

26. december 2010

NikiFin-vb

Titte skrev:
Jeps :0) Fik både gavekort til ansigtsbehandling eller massage, manden min havde været ude og købe to sæt tøj til mig, big surprise for mig, for han HADER at købe tøj :0) og han har ramt helt plet både med str og smag :0) Og fik derudover nogle andre gode gaver, skal bytte to ting men det er fordi det er noget jeg har i forvejen :0) Men bedst af alt så havde vi en rigtig dejlig aften :0)
Jeg kan ikke lide tøj og sko til gave, men giftkort til dem er OK. Jeg er nemlig meget problematisk til at købe tøj. Jeg prøver altid og ofte fra 10 ting jeg godt kan lige kun 1 af dem passer mig :huh:

Anmeld

26. december 2010

Spunk-vb

Ja, der var flere gode gaver. Blev meget rørt over at min storesøster havde lavet et maleri med decoupage som var et billede af spunken. Manden og jeg har ikke givet gaver til hverken hinanden eller spunken i år - vi er blevet enige om at badeværelsesmøblerne gør det ud for gaver. Spunken fik rigtig mange gode gaver - tror at de bedste er et hammerbræt, badelegetøj og en traktor med bondegårdsdyr på ladet. Hun fik også to dukker, men jeg må tilstå at jeg har svært ved at se hvad en etårig skal med 3 dukker...

Anmeld

26. december 2010

MetteNB-vb

HeleneK Mor til 6 skrev:
Min gamle røg her for 14 dage siden, og jeg har pevet lige siden......men nu piver jeg ikke mere, for den her kan meget mere end den gamle, og kan både hakke kød, lave flødeskum, ælte dej og hakke og snitte, weee. :woohoo:
Så behøver du jo ikke engang selv være i køkkenet :P Jeg ville garanteret ikke en gang kunne betjene sådan en maskine...... :blush:

Anmeld

26. december 2010

MetteNB-vb

Titte skrev:
Jeps :0) Fik både gavekort til ansigtsbehandling eller massage, manden min havde været ude og købe to sæt tøj til mig, big surprise for mig, for han HADER at købe tøj :0) og han har ramt helt plet både med str og smag :0) Lyder dejligt....... Så ender det jo med, at du bliver nødt til at poste billeder igen, så vi kan se det nye kluns ;)

Anmeld

26. december 2010

NikiFin-vb

Jeg synes at uanset hvor mange penge man har brugt og er løbet tør, kan og skal man altid give noget til hinanden i familien. Mine børn bliver glade selv for en chokolade :) Men der skal være noget til alle under træet.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.