Er jeres børn i BH idag?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. december 2010

Caidas-vb

D 23. skulle pigerne have været i børnehave. Jeg selv skulle møde kl 11. Men så ringede de, at der kun var 6 børn, så hvis jeg bare kom kl 13.30. På det tidspunkt var deres far kommet hjem, så jeg tog alene afsted. Hele dagen havde der kun været 6 børn, mod 16 tilmeldte (hvor af 2 var mine egne). Da de næste blev hentet kl 14.30 gik min kollega hjem og jeg havde de sidste 4 alene.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. december 2010

Freja og Tokes mor-vb

Jeg forstår simpelthen ikke, hvorfor folk ikke fatter at når de siger der er brug for pasning, at de så også skal passes. Der kan selvfølgelig være ekstraordinære ting som gør at det ikke bliver nødvendigt alligevel. Hvis det er fordi man helgarderer sig, så kan man vel godt give institutionen besked nogle dage før at man alligevel ikke får brug for det. Jeg forstår simpelthen ikke folk at de bare sender afsted uden aftale og slet ikke at man bare holder ungerne hjemme. Sidste år kom det frem hvor mange penge kommunerne bruger på at have personale gående uden børnene kom. Folk skulle skamme sig. Fair nok, at man gerne vil holde sin purk hjemme og hygge, men så kunne man måske godt lige give institutionen besked herom, således at man kan gøre lige som i dit tilfælde, Caidas, at ringe og sige at du kan vente med at møde til senere.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.