Jeg er så af samme holdning som du.
Jeg blev da lidt træls over at de havde lavet en fejl, men når det så er sagt, så skal vi prøve at få det bedste ud af det. Det lykkedes os at finde en løsning.
Jeg mener ikke at børn altid død og pine skal i institution, men når det så er sagt, så er begge mine unger mega aktive fra de åbner øjnene til de falder omkuld om aftenen. Selv i institutionerne er det svært at følge med. Altså har vores unger meget brug for at komme ud og blive krudtet af.
Jeg mener også, at man selvfølgelig skal respektere, at der er arbejdsplaner der skal laves og følges og at man ikke bare kan sende sit barn afsted, hvis ikke det er planlagt fra starten.
Jeg må indrømme at jeg er lidt træt af at høre på den der med at når voksne har fri skal børn også have det. Det er ikke altid at det er det bedste. Nogle gange har børn bare godt af at komme afsted.
Rent personligt kan jeg sige, at min søn har en sygdom, som gør at han ikke kan blive passet ude fuldtid. I øjeblikket går min mand hjemme på orlov. Trods det bliver Toke sendt afsted hver dag fra kl. 8-11.30 netop for at bibeholde kontakten til de andre børn og dagplejeren.
Børn har lige som os voksne brug for at lade op og at savne hinanden og det mener jeg blandt andet de gør ved at komme afsted.
Det skal understreges på det kraftigeste, at jeg ikke sender mine unger afsted hver dag året rundt og vi selvfølgelig holder sommerferie osv., men når det er sagt, ja så er det altså ikke sikkert at det lige er 3 hele uger vi holder sommerferie osv.
Anmeld