Når 3 ikke bliver til 4

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. december 2010

ma08-vb

mariamiss6 skrev:
Du glemte 'lede' ----> lortefuckingLEDEspasserunderstel ;)
Sorry ;) :laugh:

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. december 2010

ma08-vb

Tusind tak allesammen for jeres tanker :kiss: Vi må jo bare på den igen. I mellemtiden kan jeg så få lov at nyde et glas gløgg med god samvittighed ;)

Anmeld

20. december 2010

Titte-vb

als skrev:
ma08 vi deler jo pt samme skæbne. Du er dog det ekstra uheldig at du er i fertilitetsbehandling og jeg ikke er så langt endnu. Føler med dig og kan godt forstå du er nedtrykt. :( Snakkede selv med min læge i dag der kunne sige at det jeg fejler i understellet er endometriose, så nu skal det googles til hudløshed.! Håber det lykkes for jer i 6. forsøg.
Det er også det jeg har ALS...

Anmeld

21. december 2010

als-vb

Titte skrev:
als skrev:
ma08 vi deler jo pt samme skæbne. Du er dog det ekstra uheldig at du er i fertilitetsbehandling og jeg ikke er så langt endnu. Føler med dig og kan godt forstå du er nedtrykt. :( Snakkede selv med min læge i dag der kunne sige at det jeg fejler i understellet er endometriose, så nu skal det googles til hudløshed.! Håber det lykkes for jer i 6. forsøg.
Det er også det jeg har ALS...
Øv den melding gør ikke umiddelbart mit humør bedre....skod nå må bare være tålmodig og vente og høre hvad eksperterne har at sige. NEDEREN!!!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.