Når 3 ikke bliver til 4

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.105 visninger
13 svar
0 synes godt om
19. december 2010

ma08-vb

Øv øv, jeg melder mig i rækken af dem, der klager over 'lortefuckingspasserunderstel' (tyvstjålet udtryk) :( Er bare rigtig ked, for er igen ikke blevet gravid, og det var så 5. forsøg i fertilitetsbehandling. Håber nu, at 6. gang er lykkens gang. Nå, nu skal jeg jo heller ikke tage sorgerne på forskud, er som sagt bare lidt nedtrykt over, at det skal være så svært.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. december 2010

Det er stadig mig-vb

Ja det er sgu da heller ikke fair. Hvorfor tager det mon så lang tid - gjorde det også det med den første???

Anmeld

19. december 2010

ma08-vb

Med den første lykkedes det i 4. forsøg, så heller ikke dengang gik det hurtigt. Men det lykkedes da, og det er vi selvfølgelig meget taknemmelige for - vi vil bare så gerne have en til..

Anmeld

19. december 2010

Det er stadig mig-vb

Ja, det er da klart! Jamen hva' så....får man 6 forsøg (jeg er ikke inde i den slags), og skal man så betale de efterfølgende selv. Eller får man 3-4 forsøg, og så betaler resten selv?? Eller kan man blive ved til man bliver gravid? Jeg håber da i hvertfald at 2011 så vil bære frugt, hvad er den lille så....lige omkring de 3 år? Men gudskelov da i har fået 1, det er ikke alle forundt. Men jeg kan søreme godt forstå at i også gerne vil have en nummer to, så jeg kan forestille mig det kan være lige 'frygteligt' at gå igennem på hver sin måde. Følelsesmæssigt må det jo også være en kæmpe rutchebanetur kan jeg forestille mig. Så meget energi, håb, venten...og så skuffelse. Næsten helt umenneskeligt :( Jeg sender gode vibes og føler virkelig med dig!!

Anmeld

20. december 2010

mariamiss6-vb

ma08 skrev:
'lortefuckingspasserunderstel' (tyvstjålet udtryk) :(
Du glemte 'lede' ----> lortefuckingLEDEspasserunderstel ;) Og tyveri er absolut tilladt i dette tilfælde ;) Jeg forstår sgu godt du bliver frustreret. Jeg har ikke så meget at sige. Eller kan ikke sige så meget, for jeg kan jo ikke trøste dig desværre, og ikke omstøde det skete, eller bestemme fremtiden.... Men jeg krydser bestemt for jer i fremtiden... Kram :)

Anmeld

20. december 2010

als-vb

ma08 vi deler jo pt samme skæbne. Du er dog det ekstra uheldig at du er i fertilitetsbehandling og jeg ikke er så langt endnu. Føler med dig og kan godt forstå du er nedtrykt. :( Snakkede selv med min læge i dag der kunne sige at det jeg fejler i understellet er endometriose, så nu skal det googles til hudløshed.! Håber det lykkes for jer i 6. forsøg.

Anmeld

20. december 2010

Charlotte d. 17.-vb

als skrev:
Snakkede selv med min læge i dag der kunne sige at det jeg fejler i understellet er endometriose, så nu skal det googles til hudløshed.!
Godt, du har fået en mere præcis diagnose. Endometriose er da en relativt kendt og udbredt tilstand, og det må alt andet lige gøre det lidt lettere, end hvis der var tale om et mere sjældent fænomen. Jeg har flere veninder med endometriose, som har fået 2-3 ønskebørn med 'lidt hjælp' - selvfølgelig er det hårdt, at det ikke går gnidningsløst og af sig selv, men i det mindste kan det lade sig gøre. Held og lykke i det forestående forløb.

Anmeld

20. december 2010

Charlotte d. 17.-vb

ma08 skrev:
Øv øv, jeg melder mig i rækken af dem, der klager over 'lortefuckingspasserunderstel' (tyvstjålet udtryk) :( Er bare rigtig ked, for er igen ikke blevet gravid, og det var så 5. forsøg i fertilitetsbehandling. Håber nu, at 6. gang er lykkens gang. Nå, nu skal jeg jo heller ikke tage sorgerne på forskud, er som sagt bare lidt nedtrykt over, at det skal være så svært.
Jeg kan godt forstå, det er hårdt - 5 gange er søreme også en del. Jeg håber, I har heldet med jer næste gang. Og så tænker jeg også, det trods alt må være rart at have et levende bevis på, at det KAN lade sig gøre - og at det er kampen værd.

Anmeld

20. december 2010

als-vb

Googlede lige endometriose. Syntes egentlig ikke det var super opløftende....tror bare jeg er ramt af en uheldig storm af helbredsproblemer. Lyder lidt som et liv i smerter det der endometriose. Dog var der en hel del aha oplevelser da jeg læste om mange af symptomerne. HAr bare troet at det var sådan nogle smerter alle havde, men kan så regne ud nu at det faktisk ikke er meningen man skal have krampesmerter ved ægløsning, i enkelte tilfælde skærende smerter ved orgasme og kampsmerter ved mens. Nå nu må vi se hvilken en af arterne jeg har ved nærmere undersøgelse og hvad de mener der skal til for en graviditet og for senere smertelindring.

Anmeld

20. december 2010

ma08-vb

HeleneK Mor til 6 skrev:
får man 6 forsøg (jeg er ikke inde i den slags), og skal man så betale de efterfølgende selv. Eller får man 3-4 forsøg, og så betaler resten selv?? Eller kan man blive ved til man bliver gravid?
Man har 6 forsøg med tilskud - eller rettere havde, for kronikertilskuddet fjernes pr. 1. januar 2011. Men jeg kan ikke huske, præcis hvad tilskuddet dækker, det er muligvis afhængigt af behandlingsformen. I princippet kan man blive ved, til man bliver gravid, men på et tidspunkt skal man så bare til lommerne....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.