Hvem skal have mest i løn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. december 2010

MetteNB-vb

Ville også have sagt B. Nu vil jeg så sige. Godt gået og held og lykke i jobjagten. Det kan ikke betale sig at sælge sig selv for billigt. Godt, du stod ved dit eget værd. Du skal selvfølgelig have løn ud fra ansvar. - og hvis din chef er 'løbet fra' en lønaftale, kan jeg godt forstå, du siger stop. Det har jo været gratis udnyttelse af kvalifikationer og energi. Det er der mange, der benytter sig af, men vigtigt at holde fast i sit værd. Selvom det kan være svært mange steder i disse krisetider. Håber, det lykkes dig at finde en god ny stilling, hvor du får løn som fortjent - på den gode måde.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. december 2010

Johannamor-vb

Godt du er på vej videre! For samtidigt med at JEG helt sikkert ville være foretrække en kollega / medarbejder som dig, der tænker selv, så er det jo åbenbart ikke det, din nu fhv. chef var interesseret i. For ham var du ikke mere værd end din kollega, tvært imod. Og eftersom det er chefen, der lægger linjen - det ligger jo simpelthen i det at være chef - så kan du ikke meget andet end at finde dig i det. Eller ikke finde dig i det og komme videre. Held og lykke med jobjagten.

Anmeld

22. december 2010

dittelouisea@hotmail.com-vb

B. Det er vel ikke helt uden grund at en pædagog eller souchef får mere i løn end pædagogmedhjælperen..

Anmeld

28. december 2010

Polyp-vb

Supergodt gået! Hvis man kun vil have rutineopgaver og fralægger sig ansvar for noget som helst, så skal man kun have grundløn uanset hvor længe man har siddet med de samme opgaver! Hvor i landet søger du og inden for hvilket område? Det ku' jo være man ku' hjælpe, da vi skal have en del nyansatte primo 2011

Anmeld

29. december 2010

TinaK-vb

Nordsjælland og dyreverden... Eller hvad jeg nu finder på... Og så lige TAK for tanken..

Anmeld

11. januar 2011

Polyp-vb

Nordsjælland - yes, men dyr nej...

Anmeld

19. januar 2011

TinaK-vb

Hvad har du til mig, LYP? I hvilken ca branche? -Og kan du bruge ufaglærte (er uddannet indenfor mit fag..)? Har en del ansøgninger ude, men er blevet sorteret fra pga børn, og har også været 1 skide dag for sent ude (og jobbet var ikke engang officielt..)

Anmeld

20. januar 2011

Polyp-vb

oliebranchen - Lyngby/Esplanaden - Maersk (især Maersk Line) søger masser af folk pt - og de ser mere på kompetencer end kvalifikationer, når det ikke lige er ingeniører eller jurister, der er tale om

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.