Vi havde bare en diskution på job, hvor nogle mente at A skulle have mest, fordi A havde været der i længst tid, og jeg mente så at B skulle have mest, fordi B havde en masse ansvar.. -Jeg gav så jer lidt ekstra info, da I bad om det. Diskutionen på job var kun ovenstående og ikke møntet på direkte personer..
Chefen vil ikke give B mere i løn (ikke engang den løn som skriftligt er blevet lovet for 2 år siden)..
Jeg er så B'eren.. Min super søde kollega A vil ikke have mere ansvar, da hun forhåbentlig skal på barsel igen... Faktisk var det ikke helt med den gode vilje, at hun fik det ene ansvars område tilbage igen efter barsel...
I chefens øjne kan A ikke lave fejl, mens han ikke er så vild med mig (for jeg er selvstændig, og vil gerne lave selvstændige ting, som chefen ikke mener man skal -man skal gøre som han vil, basta (også selvom det absolut ikke er fagligt korrekt).. Tænker jeg én selvstændig tanke, så får jeg en skider...
Pga det og andre ting, har jeg nu sagt stop.. Chefen ville bla. presse ned over hovedet, at jeg skulle forringe min kontrakt ('så er alle lige, kan virkelig ikke se, at det er et problem, B' 'Nå chef, men A skal jo ikke ændre sin kontrakt, så er alle jo ikke lige...').
Der er ting jeg ikke vil udbasunere, men alle mine kollegaer (inkl A) mener, at det er chefen der har lidt det store tab, ved ikke at holde på mig.. Og det har hjulpet mig, for så er jeg blevet bekræftet i, at det ikke er mig og min person, der er noget galt med.. :blush:
Så nu skal jeg bare finde mit en ny arbejdsplads, og sælge mig selv som en B'er -for det er det jeg er, og det vil nok aldrig ændres..
Anmeld